לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם אם תהיה טהור וצח כשלג לא תוכל להימלט מן הדיבה.

כינוי: 

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

מה שעושה לי טווב P=


סתם רציתי לכתוב כל כמה דברים שעושים לי טוב

 

- לאכול משהו מתוק.

זה תמיד משמח ומרים את המצב רוח

 

- לשמוע מוסיקה על פול הווליום ולרקוד

 

- לבוא לחוג שלי

אני רוקדת (היפ הופ,וואקינג,לוקינג,האוס ועוד כל מיני.)

אני שוכחת מהכל,נמצאת עם כולם,רוקדת כמו מטורפת,ומוציאה את כל האנרגיות שלי ^^

זה נותן לי אחר כך מצב רוח לשעות שלמות!!

 

- לראות את אהוב ליבי XDD

גאאד לראות אותו אחרי הרבההה זמן זה עושה אותי פשוט מאושרת D:

ובמיוחד כשאנחנו מצליחים להיות ביחד והוא שם לב אליי,וגורם לי לחייך ואני לו ושנינו

ביחד (עם עוד ידיד שלו שיורד עליי כל הזמן -.- XD) זה הכייי אוסווווום!!

 

- להיות עם חברה שלי מהבית ספר

חברה אחת ויחידה שמצליחה להעלות את החיוך ובעצם היא לא עושה כלום 

ולדבר איתה ולעשות שטויות והכללל!!

ובקיצור.

היא פשוט חברה אוסוווווווווום!!!!!!!!! <3

 

- שהיום אצלי עבר סבבה ולא רבנו עם כל המשפחה ואנחנו שמים מוסיקה על פול הווליום ומפריעים לכל השכנים XD

הוווו כן,זה טווובב XDD

 

- לקבל ציונים טובים ^0^

 

- לקנות ספר חדש

 כן אני קוראת.כן אני תולעת ספרים.ומצידי שכל העולם ידע את זה יאעההההה P=

 

- סתם לקום בבוקר ולדעת שזה יהיה יום טוב :)

 

 

קבלו כמה תמונות שלי ושל חברה שלי באמצע השיעורים:

 



כי אנחנו פרחות בסטעייל XDD

כי אנחנו פרחות בסטעיייל P=
מה זה שם?

סתם כי זה יצא יפה
כי הידיד שלנו הוא הכיי לא קשוור בעולםם
כי הידיד שלנו הוא הכיייי קשור בעולם
ההא!! כי יצאנו מוזרות! P=
כי אנחנו צבעוניות ויצאנו פאקינג מוזרר!

 

דרך אגב.אני זאת הבלונדינית 3:


נכתב על ידי , 2/6/2012 12:30  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,702
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust-me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just-me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)