לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם אם תהיה טהור וצח כשלג לא תוכל להימלט מן הדיבה.

כינוי: 

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

תשובות לשאלון השבועי


השבוע חגגו בבריטניה את "יובל היהלום" לכבודה של המלכה אליזבת ה-II ואנחנו מרגישות במצב רוח אצילי במיוחד. מה דעתך על סיפורי נסיכות?
אני מתה עליהם!
גדלתי איתם :))
(לפעמים אני עדיין רואה סרטים שלהם XDD אבל ששש שמרו בסוד P=)

האם את מזדהה עם דמות הנסיכה?
כשהייתי קטנה תמיד הזדהיתי עם הנסיכות וניסיתי להתנהג כמותן P=
עכשיו לא אני "מבוגרת" מידי אז שווש XDD

יש לך העדפה לגבי סיפורי נסיכות, למשל: סיפורים היסטוריים, סיפורי פנטזיה או אנימציה?
אני אישית אוהבת מאוווד סיפורי פנטזיה ואנימציה.
אבל יש כמה סיפורים היסטוריים מעניינים שעשו מזה אנימציה כמו אנסטסיה

איזה סיפור אהוב עלייך ביותר ומדוע?
וואו.
כל פעם היה לי משהו שונה
הראשון היה לי היפיפיה הנרדמת
אחר כך אהבתי את היפה והחיה
בת הים הקטנה
ואז פוקהונטס
אבל הכי הכיי אהבתי את היפיפיה הנרדמת ואנסטסיה (הנסיכה הרוסית האבודה)

איזה סיפור שנוא עלייך במיוחד? למה?
אני לא זוכרת XD
נראלי לא אהבתי את אלאדין או משו כזה XDDD

יש לדעתך תכונות משותפות לנסיכות? מהן?
אממ..כן:
תמימות
מאמינות לכולם
מאמינות לכל דבר
נחמדות
חמודות
חברתיות
שרות יפה
רומנטיות
חיות וחפצים אוהבים אותם ומדברים איתם XDD

היית רוצה לראות בנסיכות תכונות נוספות? להוריד חלק מהתכונות האופייניות?
תאמת עכשיו כן שיהיו יותר אמיצות ולא יישבו ויבכו על כל דבר קטן ויאמינו לכולם P=
אבל בתכלס,גם ככה טוב איתם ^^

היית רוצה להיות נסיכה בעצמך?
עכשיו לא,אבל כשהייתי קטנה מאווווד רציתי P=

תארי את הממלכה הדמיונית שלך
כשהייתי קטנה תמיד דמיינתי את הממלכה שלי כך:
ארמון גדול ויפה (נוצץ)
יער עם הרבה עצים ופרחים וחיות מדברות
נסיך יפה תואר
משרתים מגניבים כמו אצל היפה והחיה
עננים מצמר גפן ותמיד יש שמש והכל טוב ויפהה P=


כמה טוב להיזכר בכל זה ^^
נכתב על ידי , 4/6/2012 22:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,702
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust-me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just-me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)