לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם אם תהיה טהור וצח כשלג לא תוכל להימלט מן הדיבה.

כינוי: 

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2012

תשובות לשאלון השבועי


מה החיה האהובה עלייך?
כלבבב
מתה על כלבים הם כאלה חמודיייייים 3:

האם היית רוצה לגדל אותה בבית?
ברור
רק חבל שאסור לי :<

האם היו לך פעם חיות מחמד?
4 דגים שמתו אחרי שבוע זה נחשב? XD

מה תרגישי אם תראי כלב גדול רץ אלייך ברחוב ומקשקש בזנב?
אני אהיה כזה:
OMG A DOG WHOS RUNING TO MEE
COME AT ME BRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DDDDDDDD:

זה יגעיל אותך אם חתול רחוב יתחכך בך וילקק לך את היד?
תלוי XD
אם הוא יהיה ממש מלוכלך עם פצעים אז כן זה די יגעיל אותי
אבל ככה בכללי לא ^^

מה את חושבת שחיות מעדיפות: להיות חופשיות אבל לדאוג לעצמן או שיש מי שדואג להן אבל הן חיות בבית או בכלוב?
להיות חופשיות.
מה הקטע שיידאגו לך ואתה תיהיה כלוא כל היום?
סתם מדכא.

אם העולם היה נחרב והיית צריכה לצוד חיות כדי לאכול ולשרוד, היית מסוגלת?
בתכלס..
כן
העולם נחרב גם ככה,וצריך לשרוד.
יאללה נהפוך לרוצחים וקניבלים XDD

לאיזו חיה את חושבת שהכי כיף?
דולפין:
את שוחה כל היום עם חברים ומשפחה (אני פשוט מתה על הים)
כלב-סתם כי ישלך חבר טוב ואת תמיד אופטימי ומפנקים אותך וזה
ציפור:
כי אפשר לעוף ולחרבן על כולם XDD

אם היית יודעת שבגלגול הבא תהיי חיה אבל את יכולה לבחור איזו - מה היית בוחרת? למה?
זה קשה XD
לא יודעת..נראה
אני אבחר כל מיני חיות עם סיבות ואומר להם שיבחרו בשבילי XD

נכתב על ידי , 2/7/2012 19:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,702
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust-me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just-me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)