לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם אם תהיה טהור וצח כשלג לא תוכל להימלט מן הדיבה.

כינוי: 

בת: 26




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2012

הסקס הראשון שלי?!?! לא נראלי..


אני עדיין לא עשיתי את זה.

אני עדיין בתולה.

אבל ווואאווו כמה פנטזיות ישלי,וכמה שאני יכולה להיות חרמנית.

וכן אני מאוננת. זה מוריד לחצים ומשחרר.

כמה מוזר שזה נשמע שבת מאוננת :)


ישלי חבר.זה הזה שסיפרתי עליו מקודם,

הזה שאני אוהבת אותו כבר שנתיים.

הוא רוצה לעשות איתי. והוא אמר לי את זה.

אבל הוא יודע שאני לא אחת שזורמת בקלות לכן לא היו לו שום ציפיות

לזיין אותי או בכללי משהו בסגנון.הוא רוצה ומחכה לי עד שאני אהיה מוכנה ועד שיהיה רגע מתאים.


שיחכה.

ישלו עוד הרבה זמן לחכות עד שנעשה אהבה <3


אבל בתכלס?

אני רוצה לשכב איתו.אני רוצה לתת את כל כולי אליו.

אני רוצה שהוא ייגע בי,יילטף,יינשק.

אני רוצה שהוא יהיה הראשון שלי.


אבל למשהו אני לא רוצה.אני לחוצה מזה שאני לא אהיה מספיק טובה בשבילו.

אני מתביישת מזה שהוא ייראה אותי עירומה.

מזה שהוא לא ייקבל סיפוק.

מזה שיש מצב שהוא יספר לחבר הכי טוב שלו.

אני רוצה לחכות לרגע המתאים.


אולי אני לא באמת רוצה את זה עכשיו?

כן.אני לא.

זה בטח ההורמונים שמשתוללים.

אבל יש לי זמן,אני לא צריכה למהר בשביל זה.

זה יגיע בעצמו,ברגע המתאים ועם הבן-אדם הנכון.


אז אני אחכה,ואחכה.

וגם הוא יחכה ויחכה.

שנינו נחכה :)

אנחנו עוד צעירים :)



חח לא יודעת הייתי חייבת לשים את השיר הזה XD

נכתב על ידי , 26/10/2012 00:20  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,702
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust-me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just-me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)