לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  On my way

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

להתחיל לפעול.


היי וזה

נראה לי שכיאה לבלוג דיאטה,אני כבר צריכה לפרסם איך זה מתקדם במקום לפרוק כל כך הרבה.

אבל מה לעשות שתגובות נאצה צריכות לקבל תגובה מתאימה לחוסר הטאקט של האנשים שכותבים אותן.

אבל די,פשוט די,אני לא הולכת להעניק עוד קצת יחס לאנשים המבקשים

אותו בתגובות דוחות וחסרות התחשבות ורגישות כלשהיא.

אני הולכת לשים זין,בתור אחת שלא עושה את זה בכלל,אני חושבת שזה בהחלט זמן מתאים לזה..

טוב,אז בנתיים המצב שלי בדיאטה הזאת לא טוב בכלל,חסר לי המון! אבל המון מוטיבציה ורצון,אני צריכה

קצת להבין את חומרת המצב.

אני לא רוצה להגיע לגיל 17-18 כאדם שמן,וזה אכן הולך להיות המצב אם אני ימשיך לבלוס

ככה,לאכול בלי בקרה,אני חייבת להפסיק עם זה.

וזה לא שאני יושבת הרבה בבית,כדי להגיע למצב שאני אוכלת המון,ממש לא.. יש את הימים האלה

שאני חוזרת הבייתה די מאוחר אבל זה לא מונע ממני לאכול בכמויות.

נראה לי שזה הזמן לבנות לעצמי תפריט יומי,נורמלי! לשמור על הגבולות,ולהתחיל באמת

לעשות,במקום כל הפקה פקה בבלוג הזה.

אז ככה,איך שזה אומר אני צריכה לצרוך 2500 קלוריות (לפחות) ביום,לאכול 5-6

ארוחות ביום,שיכילו המון פחמימות.

בלי לאכול מטוגן! בלי מאכלים עם המון שמן! (מקסימום 2 כפות שמן) וזה אולי לאחת מהארוחות היומיות..

מים,ורק מים,בלי מוגז,קפאין וכו'...

לדעת לצרוך הכל בהתאמה.

זה לא הכי קשה,פשוט צריך לדעת לסנן דברים,האמת שזו אפילו לא בדיוק דיאטה אני עושה לגוף שלי רק טוב

עם כל סינון הרעלים הזה.

בכל מקרה,שבת שלוםחיבוק של הסוררת 

הוא תותח♥

נכתב על ידי On my way , 20/1/2012 13:34  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , סגידות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOn my way אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על On my way ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)