לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הציפור הסגולה

לאחר מספר שנים של העדרות, בהם השלתי את כיפתי ועוד כמה דברים. מוצא כאן קהילה גאה (ולא במובן החודרני). מחשבות רבות צפות במוחי. תהיות, חלומות, תקוות ופנטזיות. ומה שנותר לי מכל זה הוא לכתוב אותם לפניכם. ברוכים הבאים למוחי הקודר.

כינוי:  הציפור הסגולה

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

בחזרה לאזור הנוחות


היא החליטה לחזור לאזור הנוחות.

מפחדת מבעלה ומסרבת להבין.
וכל מה שנותר לי לשיר לה: תיאטרון רוסי

ותודה לאביתר בנאי ששיריו תמצתו והסבירו לי מה אני מרגיש

 

 

נכתב על ידי הציפור הסגולה , 22/1/2012 01:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברוכים השבים


לא מסוגל לסבול את המחשבה שהיא מזדיינת עכשיו עם בעלה.

אני מקווה שהיא רק שוכבת שם כמו בול עץ, הוא רוכן מעליה נכנס פנימה. נכנס ויוצא

מספר פעמים עד שהוא גומר. אם אני מכיר אותה נכון היא הולכת להתקלח ישר אחרי.

בטח יש לה התקן. רק זה חסר לי שהיא תכנס ממנו עכשיו להריון.

אני משגע אותה ואני משגע אותי.

אני רוצה שתאהב אותי שתאמר לי שהיא אוהבת אותי.

היא לא מרשה לעצמה לא מעיזה. היא פוחדת מזה פוחדת מעצמה.

 

למה אני עושה לנו את זה, מה אני אעשה כשהיא באמת תרצה

מה אעשה אם בעלה יגלה, אבל בעצם, את מה בדיוק יש לו לגלות?

בקושי התחבקנו פעם אחת וגם זה בפרסיה את היד שלה היא מושיטה לי כאילו אנו בפגישה רשמית של משרד החוץ.

 

מה עובר לה שם בראש מה עבר עליה.

הייתכן והיא כבויה מינית ונותנת הסכמה שבשתיקה לבעלה לשכב עם אחרות.

אם היה לי מספיק כסף הייתי לוקח בלש פרטי.

כן ממש בלש ומצידי שיעלה גם 10000 ₪.

אני חייב לדעת מה הולך שם. אולי בכלל היא טרף במיטה

ואם כן אז כיצד זה יתכן שאנחנו כ"כ קרובים

היא מדברת לפעמים כמו אישה מוכה. מפחדת ממנו.

 

היא מסרבת לראות את ההשקעה שלה במשפחה, מסרבת לראות כיצד כולם מנצלים אותה.

מענין איך הסקס איתה. היא לא ממש טיפוס סקסי.

כשהכרתי אותה לראשונה הייתה ארוכה ומגושמת.

קשה לי לפנטז עליה, אני צריך להתאמץ.

ממש מכריח את עצמי מפנטז על חדירה לתוכה.

גם לא ארצה שתרד לי נראה לי שזה משפיל

היא לא איזה נערת ליווי.

אבל אני הייתי רוצה מאוד לרדת לה, לענג אותה עד בלי די.

 

אני מצליח הרבה יותר מהר וטבעי לפנטז על עצמי יורד לה מאשר היא יורדת לי או שאני חלילה מזיין אותה.

 

נכתב על ידי הציפור הסגולה , 15/1/2012 03:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





59
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להציפור הסגולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הציפור הסגולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)