לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Happiness


Shit happens.

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

סוף סוף


אז אני לא יכולה להכחיש שכן חיכיתי לסוף העולם. 

דווקא בא לי דיי בטוב, למות, להיפטר מכל הבעיות שלא עוזבות.

וגם תכלס, איזה קטעים אם באמת היינו מתים? 

אפשר להסתכל על זה באור חיובי, ניצחנו את האידיאנים!

שאני דיי בטוחה שראש השבט היה על אסיד ועל פי כן, ראה את סוף העולם.

הוא בטח בהיה סוג של אורן זריף בגירסא האידאנית.

אפרופו אורן זריף, 

אמא הלכה למכשף שיכשף אותה ככה שלא תאכל שוקולד ופחממות.

2400 שקל.

מי רוצה שאני אכשף אותו? אעשה לכם הנחה, אקח רק 2000 שקל.

 

חח העולם הזה שלנו פשוט הזוי, בקטע רע. 

אבל נו טוב, צחוקים איתנו, האירוניה חוגגת. 

ואם הוא לא היה הזוי לא היה לי על מי להתלונן,

או לא הייתי יכולה להיות צינית מרמורמרת כמו שאני.

חוגגים את הסוף של ההתחלה אצל שרול,

נראה מה יהיה. 

 

נתראה בגן עדן,

אנשים היום לא מעריכים את שנות התשעים מספיק.

נכתב על ידי , 21/12/2012 20:38  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף העולם?
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ואן-גוכית ב-28/12/2012 20:21



19,454

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לואן-גוכית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ואן-גוכית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)