לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג סיפורים , שירים וצילומים .

Avatarכינוי: 

בן: 35

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מציאות אדומה שחורה


הכל חשוך , מסתכל במראה -
זה אדם אחר - הוא שונה , כמוהם -
שותף פנים , זה שורט -
זה .. זה לא יכול לקרות -

מהלך בחוף הים , כל כך נעים - השמש למעלה מאירה ומחממת במידה . הרוח נושבת ועוטפת את הגוף , לא מאפשרת ללחות להשפיע ולגרום לו להזיע . המים שקטים , הגלים רגועים - עוד מעט זה סוף היום , המנוחה מגיעה , אחרי יום עבודה עמוס ומייגע . רעש פכפוך מים עדין נשמע ברקע - אחת ממבואות הנהרות שמגיעות וממלאות את הים הקסום הזה , ממלאות בהתמדה - תמיד זורמות בקצב אחיד , משקות את הצמחייה שבדרך ואת זו שמסביב . השיחים זוהרים באזמרגד בתוספת ניצוצות של יהלומי הטל שעליהן בזכות מלאכת הרוח וזרימת המים השוקדות על מלאכתן . הים - צלול כצבע הספיר , שקוף כיהלום ובעל מגע מלטף כמשי - תומך בו בצעדיו , כל עוד זה ביכולתו לעשות את הדבר .

השמיים מצהיבים - מודיעים על בוא שעת הקסם הנפלאה . המים עוטים גוון זהוב , צלול ונקי - עמיד מעכירות או צורה שונה של התיישנות . הוא מחדש ומעניק מנוחה לצמחים , לחיים , למתבוננים ולסובבים - עוד מעט הולכים לישון , שעת כיבוי האורות הגיעה - נקבל את מלכת הלילה עוד מעט שתעלה ותשקיף למעלה ברקיע .

משהו אחר קורה , הכל מתחמם , הכל נהפך אדום - זרימת המים מתחזקת , חמה וגועשת , מוסיפה נגיעה חדשה - רעה למה שכבר נמצא . המים השקופים מתחילים להתלכלך , מעין תמצית מאוד מרוכזת , נראית קטנה ולא רבה אך מתרבה בצורה מדאיגה . הוא רואה מהצד את המתרחש - נכנס למים - מנסה לעזור - מנסה להרחיק ולהוציא , להחזיר את השלווה שהייתה , אך הוא לא מצליחה - הוא רק מחמיר - יותר טוב שהוא יהיה בחוץ ולא בפנים . עכשיו כבר מאוחר מדיי , הוא עמוק בפנים - החומר הזה משתלט על הכל מבפנים - הכל נהפך לרחוק , הכל נהיה שונה פתאום , הכל מאדים ונהפך לחם - לרותח , הצמחייה שמסביב אפילו צוחקת ברשעות , גדלה ומתייבשת , מתגבשת לצורה אחרת - פחות עדינה - יותר עוקצת .

הוא המצליח , הוא מאמין שהוא יכול להגיע חזרה לבחוץ , אולי יש אפשרות לשנות משהו נחוץ , משהו שיוכל לעזור , יוכל לשפר - משהו אחר שיגרום לכל הסיוט להיגמר . עכשיו - הוא שוכח אחרי מאמץ על החול , הגלים שורפים את קצות אצבעות הרגליים , הם מעלים אדים . עוד הצצה לצד - הכל כבר חום - כבר מתחיל לאבד צבע - ריקנות מדאיגה שרק לפני רגע הייתה כל כך שונה ומדהימה . הגוון הכהה מתגבר - זו כבר תמונה מוזרה - גווני אדום , חום , לבן ו.. אין זהב . הלבן מתחזק - מוסיף ניגודיות חזקה ביחד עם החום הככה והאדום לצבעים שביניהם - השמים אדומים , כהים ורותחים , המים מתאדים - שורפים את עצמם , הצמחייה גודלת , סוגרת עליו - רק קוצים - מתארכים ומתחדדים , מתקרבים לאחד - לאחראי - לקורבן .

הכל הופך כבר לשחור לבן , הזכר לאדום מזמן כבר לא קיים - הכל דומם , אין חיים - רק ההוא לחוד בין הקוצים , בלי יכולת לנוע , בלי יכולת לשתות , כל נשימה שלו מורגשת בו קשות . אין לחות , אין עוד מים , אין עננים בשמיים . מתחיל להיות צפוף , אין גם שמיים - הכל הופך שחור , שחור בלי סוף , מכל הצדדים , הכל ריק , חייב לנשום - חייב לשתות - ברז ברקע - מוציא משהו - חייב להגיע , הכל שחור - נחנק - צריך אוויר , אנשים מתייבשים - נופלים  , משהו עוקץ - שורט , מוריד דם - הכל מכשיך - נופל ונרדם - בלי סוף .

הוא פגע במשטח קר וקשה , לא הרגיש דבר , עד שראה איפה הוא נמצא , רק שמע ברקע קול זרימת מים עדינה .
היא נפל - על רצפת חדרו , לא ברור לו מה קרה כרגע בדיוק - הכל עדיין כהה ושחור , רק מנורה קטנה מרחוק מאירה חלק קטן מחדרו באדום.
ראשו כאב ולא הייתה לו תחושה בידיו - היו שתפי דם פנימיים - כנראה מהנפילה . הוא דידה בקושי מסוים בחשכה אל עבר השירותים , הרגיש אגלי זיעה יורדים מראשו ומטפטפים . היישר לברז הוא הגיע - הביט במראה , לרגע לא ראה דבר -
הברז היה פתוח - מוזר , שתף את הפנים , הרים מבט שוב - החל לראות קצת תווי פנים .
הראייה התחילה להסתגל לחושך , שתף שוב את פניו במים , שפשף עם הידיים -
זה נהיה שורט , כמו נייר זכוכית - כמו חול שזורם -

הכל חשוך , מסתכל שוב במראה -
זה אדם אחר - הוא שונה , נהפך לכמוהם -
שותף פנים , זה שורט -
זה .. זה לא יכול לקרות -


מה ייקרה כשייזלו המים ? אנחנו כבר בגבול השחור .
תתעוררו מהר , שלא נגיע לסיוט של מציאות ..
כי הכנרת שלנו פשטה אורה ואפילו פושטת את האדום ולובשת שחור .


פתגם קטן על הדרך -
"חפור את הבאר לפני שתהיה צמא."


כמה אנשים טובים בדרך -

היא - ילדה מעניינת שהכרתי לפני זמן רב - לפני חצי שנה או יותר , צלמת מוכשרת ששמתי לב לשיפור שלה מהפעם האחרונה שביקרתי אצלה .
למרות שיש לך כבר מקור פרסום דיי מכובד , אני מאמין שתמצאו בבלוג שלה דברים מעניינים .

כן , גם הוא , הוא ביקש יפה , אבל זה בכלל מגיע לו - ולמרות שגם לו יש מקור פרסום מאוד מכובד כרגע . עזבו את זה לרגע - לי הספיקה הכירות קצרה איתו בין תגובות ופוסטים ומיד הבנתי שיש כאן עסק עם בחור מיוחד שכיף לקרוא אצלו , בטוח שגם אתם תהנו .

וגם היא , הספיק לו לקרוא פוסט אחד ארוך ויפה אצלה ומיד נמשכתי לכתיבה המצחיקה , נחמדה - המשתפת והכנה שלה , כנסו ותתמכרו גם , חיוך מובטח :)
ואני חושב שמגיע לה קצת עידוד ותמיכה - שאתם יודעים לתת טוב .

לילה טוב וסוף שבוע נעים :)
נכתב על ידי , 31/7/2008 23:22   בקטגוריות סיפרותי, סיפורים, אקטואליה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , אומנות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnadav. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nadav. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)