לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג סיפורים , שירים וצילומים .

Avatarכינוי: 

בן: 35

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Angelic Beam (תמונה)


הצבא לוקח המון משעבים וביניהם דברים שאוהבים לעשות ודברים שכבר הייתי רגיל לעשות , לפעמים יש זמנים פנויים אבל זה מוקדש בעיקר לעוד לימודים , לפעמים יש מחשבות על תמונות , אומנות , על קצת משהו אחר ומעבר , אבל השגרה כרגע עדיין לימודית , לעוד חודשיים בערך - עד שהדברים יירגעו מעט ויתחיל הסדיר .
זה מה שקורה בזמן האחרון , מאז הפוסט האחרון - צבא (קורס - לימודים) , סוף שבוע וחזרה על השגרה . בסופי שבוע הזמן עובר מהר מאוד ולפעמים מספיקים דברים ,
עכשיו אני מבין למה אנשים מתכוונים כשהם אומרים - תעריך כל זמן פנוי , ה"לשבת בבית בלי מעש" מקבל ערך שונה .

אני יודע שיש הרבה חברים פה שמחכים כמעט כל יום לראות או לקרוא עדכון חדש והלוואי והייתי יודע בדיוק מי זה אותם האנשים ,
התמיכה הזו גדולה מאוד וזה באמת משהו שזוכים בו ,
יש לי זמן לא גדול להיות בבית ולכן אין לי אפשרות להגיב ולבקר אצל כולכם אבל בכל זאת רציתי לשתף בתמונה שמצאה חן בעיניי ובכל זאת , משהו קטן לכם ממני .

לתמונה קראתי Angelic Beam , יש לה מספר פירושים , לפחות לזה כיוונתי , לא היה לי זמן לרשום את השיר שהתנגן לי בזמן שצילמתי את התמונה , אבל הוא ישנו , רק לא מצאתי את המילים הנכונות להעביר את המסר והאווירה הנכונה שתתאים למה שרציתי , זה גם תהליך מסוים .
התמונה צולמה בשוק מחנה בני יהודה בירושלים בזמן סיור עם הקבוצה שלי .



המשך יום נעים ושבוע מואר , יפה , מלאה במזל טוב ואור ,
לכל החברים התומכים - התגעגעתי אליכם
ולכל המבקרים שבאים ושבים ,
נדב .
נכתב על ידי , 25/7/2009 15:45   בקטגוריות צילום, תמונות, אופטימי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , אומנות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnadav. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nadav. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)