לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

בקטנוש


 

אוח גוזלים, התגעגעתי.

אמסטרדם הייתה מופלאה. עדיין יש לי אמנזיית אלמנה לבנה, ומלבד פלאשבקים שתוקפים אותי מדי מספר שעות (ברובם אני אוכלת) רוב הזמן אני סתם ממלמלת "היה מאלף" ושולפת ראייה בצורת אקסס קטן שרכשתי לעצמי.

סמים קלים בצד, אני לא מעשנת סיגריות רגילות כבר כמעט חודשיים, מה שמעמיד בסכנה את כל הבגדים המהממים שקניתי מH&M .בינתיים אני נכנסת אליהם, אבל יהיה עצוב מאוד אם מלתחת הקיץ האייטיזית להפליא שרכשתי בכלום כסף תלך לעזאזל. עכשיו למשל תחבתי גופיית סבא פסים לתוך חצאית מיני שחורה פלוס נעלי עקב סגולות. גוד, אם הייתי יכולה הייתי יוצאת עם עצמי.

נוט טו סלף – עדיין אין לי אאוטפיט הולם לחתונה של שרוני.

 

בכללי, הכל אור וסחלבים חוץ מהטלפון שקיבלתי מהבנק, משהו על מינוס. אבל אני מתעלמת,  עוד שבוע תיכנס משכורת מהעיתון ועוד שבועיים מהמזגנים. חוץ מזה בזבוזי חו"ל הם לגיטימיים אז שיזדיינו.  אני לא, למרבה הצער, חיי נזיריים ומשמימים והדייט היחידי באופק הוא מחר בצהריים, עם מומחה האלרגיות שאמור למפות את כל עשרות החומרים הטבעיים והמלאכותיים בעולם הזה, שגורמים לי מדי כמה חודשים להתעורר באמצע הלילה נפוחה ולנסוע למיון לקבל שוטים של קורטיזולים. קיח.

 

בשבוע הבא אתחיל לכתוב לטלוויזיה. אחלו לי בהצלחה ושיאהבו אותי ושיהיה לי זמן להכול וגם כיף, ושיום אחד אכתוב סדרה משל עצמי. גם חבר יהיה נחמד.

 

זהו. אני הולכת לא לאכול.

נישבוקים

משמימה ומרדימה

ש.

 

נכתב על ידי , 24/6/2009 20:29  
447 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Patrickraf ב-12/11/2015 01:22
 



תרגילי עורף


 וואו. יוני.

 

הצפירה העירה אותי באחת עשרה בבוקר. הלומת שינה נעמדתי לצד המיטה, כיבדתי את זכרם של ששת המיליונים וחזרתי לישון עד שתים עשרה וחצי. קפה וחצי ושתי עוגיות ללא סוכר לאחר מכן כבר הייתי בדרכי לחדר הכושר (ראיתי שם השבוע סרט לא רע למרות שהוא עם כריסטיאן בייל המחרוד, "אקוויליבריום"). אקיצ, פעם הייתי צועדת 40 דקות במהירות 6, היום אני כבר על חמישים במהירות 7, וכל עשר דקות רצה במשך דקה. בסך הכל 23 ימים ללא עישון, אני לא מצליחה יותר מזה. אחר הצהרים הלכתי לעודפים של נעמה בצלאל, אני צריכה שמלה לחתונות, אבל לא התעלפתי שם על שום דבר במיוחד, ובשביל להוציא 600 שקלים אני צריכה ממש לאבד את ההכרה. אחר כך קניתי שני ספרים ועבדתי בבית עד הערב. בקרוב ארכוש כרטיסים לפט שופ בויז.

 

 שבוע נחמד בסך הכל. האלרגיה כמעט עברה, ראיתי כוכב נולד עם תום (אני עם לירן דנינו), אהבו את הטסט שכתבתי, יש לי חברים שדואגים לי גם כשאני נובחת עליהם כי אני לא מעשנת, ולמעשה אם היו לי חיי מין הכל היה קסום, אבל במקרה מופרך כזה לא הייתי צריכה ללכת לפסיכולוגית ואז מי היה אומר לי שיש לי שיער נהדר? הא? אני לא מחליפה מחמאות על שיער בכלום.  אפרופו דברים שבטח יעלו אצל הפסיכולוגית - אבא שלי אמר לי שאם אני צריכה סוכן שאני אקח אותו. קריפי. הסברתי לו בנימוס שלמרות שהוא מובטל וזה לא נעים, הוא לא  ג'ימי ספירס וגם לא אייל טייב ואני ממש לא מתכוונת להשתמש בשירותיו ואגב, הוא חייב לי מאה יורו ואני רוצה אותם עד הטיסה.

 

כל הדרך לעבודה חשבתי על דודו טופז (הקשר בינו ובין פיקוד העורף הוא כפי הנראה שעל שניהם אף אחד לא שם כבר שנים, אבל אנחנו יודעים שמתישהו תגיע תקיפה). מוזר איך כל החיים לא סבלתי אותו ופתאום אני חשה כלפיו מעין חמלה אימהית שכזאת ומצקצקת בראשי ואומרת דברים כמו "הוא בטח יתאבד בתא המעצר". מדהים כל העסק, כמו איזו עלילת משנה בחשופים. וברור שיש משהו קטן בלב של כל אחד שאומר שנו, מישהו היה צריך לדפוק מכות לאנשים שמאכילים אותנו חרא כל השנים האלו, אבל מגניב שזה מגיע דווקא מדודו, מייצר האשפה העיקרי. זה כאילו ההיפך מסגירת מעגל. פתיחת ספירלה, נגיד.

אין לי הוט ובגלל זה רק עכשיו אני רואה הבורר בערוץ 2 ואני חולה על זה. התאהבתי קצת בשלומי קוריאט למרות שהוא אבי גרייניק רק לא חננה. גם ממסודרים 2 אני נהנית (למרות שדן שפירא הוא הראשון שהייתי מזמינה עליו עבודה מדודו) ונראה לי שתהיה נבחרת ממש לא רעה בכוכב נולד. אני מחכה. אני רוצה לראות את הנבואה (מתה על סרטי זבל עם ניקולס קייג' אהובי, תירו בי), וגם את טייק מי טו הל (זה מוקרן כאן בכלל?). חבל לי שאני לא הולכת לסרטים יותר, זה הדבר הראשון שהקרבתי מאז שאין לי זמן, אני צריכה לחזור לזה, לפחות להצגות יומיות. איף.

עכשיו אני הולכת לקרוא סיפורים קצרים של סטיבן קינג עד הבוקר,

יש לי שני אפרסקים ואני לא אהסס להשתמש בהם.

שלכם,

מצוננת ומחוננת

ש.

 

נכתב על ידי , 3/6/2009 04:05  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בתפקיד ב-20/8/2009 13:05
 





417,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)