לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

קבבונים


 

תחל תשס"ז וברכותיה - חשבתי  לכתוב סיכום שנה, גם בגלל ששלה יצא כזה מתוק וגם כי מעולם לא כתבתי אחד ולנסות זה אף פעם לא מזיק (חוץ מהפעמים שכן, ינזפו בי קופי הלמור במעבדות לוריאל). לאחר מספר טיוטות כושלות הגעתי למסקנה שאם יום אחד אענה את הנכדים לבית מזגנים בסיפורים על עלומיי העשוקים השנה הזו תיכלל, וזה מספיק לבינתיים.

 

מדעי הדשא - עוד פחות מחודש אני חוזרת למקומי הטבעי בשרשרת המזון ככנימת עלים סטודנטיאלית ועגמומית (שלכם, מקופחת ומצוברחת), אבל עד אז נותרו מספר שבועות של עבודה-שינה-בילויים שאני כל כך אוהבת. אין עליי בלא לעשות כלום. אם לא לעשות כלום היה פקולטה הייתי עכשיו בפוסט דוקטורט (לא צ'יף, זה לא ראשי תיבות של בי איי כללי. לך תזדיין).

הלימודים כרגיל באים בול על החורף, הגורם מספר אחד להישארות במיטה במקום הגעה לשיעורים, והחורף הזה נראה לי יהיה עצבני ככה שצפויות לי שעות של הנאה.

 

הון ושילטון - היום ראיתי תכנית על עשרת האנשים העשירים ביותר בישראל. פרשתי במקום רביעי אבל אמרו לי ששרי ניצחה.

 החלטתי שהעשיר הכי חמוד הוא יצחק תשובה כי הוא נתנייתי שקט כזה, העשיר הכי סקסי הוא בני שטיינמץ בגלל כל היהלומים ופורמולה1, ועשיר השנה שלי הוא גאידמק גם כי יש לו הילה מאוד גברית, מסתורית ומושכת,  גם בגלל כפר האוהלים בניצנים וגם כי לא באמת מעניין אותי כמה נאפלם הוא קנה באנגולה, הוא פשוט חמוד. מנסה להתקבל בחברה הישראלית? הצליח. אני מייצגת למדי.

(את התואר העשיר הכי מבהיל הענקתי ללב לבייב*).

בין הדוברים מהצד היו גם מיקי רוזנטל ושלי יחימוביץ' הקומוניסטים, הוא דחף לכל משפט את צמד המילים "הון ושלטון", בין אם הן התאימו ובין אם לא , היא כהרגלה יצאה חוצץ והסבירה כמה עשירים זה רע רע רע , ואני ישבתי בשקט עם הבחור, קינאתי בהם והאצתי בו להתמליין (לדעתי ברגעים אלו ממש הוא מנסח הסכם ממון).

 

 

אחרי זה הלכתי לעבוד עד הבוקר, שאפחד לא יגיד שאני לא נותנת את חלקי לפרולטריון.

 

שלכם,

סולחת, שוכחת, גונחת

ש.

 

 

 

*

זהה את לב לבייב:



   

 

 

 

נכתב על ידי , 28/9/2006 02:00  
191 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גארפילד ב-8/10/2006 08:58



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)