לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Home


Accept me as I am.Only then we can discover each other.

Avatarכינוי:  ilight

בת: 33




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2014

עברתי לגור עם חבר שלי..


עברתי לגור עם חבר שלי.

לפעמים אני חושבת שכשאת עוברת לגור עם החבר, הקארמה של גיל ההתבגרות שלך מתעוררת אי שם בפינות המציקות של החיים.

המון דברים שהיית עושה (או במקרה הזה לא היית עושה) מעצלנות או כל סיבה אחרת , כרגע אוכלים לך את הראש דרך החבר.

 

את חוזרת בערב הביתה מהעבודה, נכנסת לסלון ורואה את חבר שלך זרוק מול הטלוויזיה.

הכיור מלא כלים, הערימת כביסה שביקשת להכניס למכונה ולתלות עדיין שוכבת לה על הרצפה בדיוק באותה הצורה בה השארת אותה בבוקר עם ההוראות.

אני אף פעם לא מספרת לאמא שלי את הדברים האלה, אני בטוחה שתחייך בצורה מתחכמת. והאמת? מגיע לי חח

אני זוכרת כשאני הייתי בבית ימים שלמים ואמא הייתה משאירה לי רשימת משימות בבית, הייתי דוחה הכל לרגע האחרון ו.....כמובן שברגע האחרון גם לא הייתי מבצעת שום דבר כי "בדיוק היה סרט מעניין" או "חברה שלי קראה לי לבוא איתה לקניון".

 

כן אמא.. אני מבינה אותה ב100% כרגע.

 

אז קארמה הא?

 

Still.. I do love my boyfriend

 

אבל לפעמים הוא מזכיר לי את עצמי :)

 

 

 

נכתב על ידי ilight , 19/2/2014 22:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לilight אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ilight ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)