לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sky Is The Limit...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

נמאס לי. עוד נפילה.


לא משנה כמה אני מתאמצת, כמה מאמצים וכסף אני משקיעה על ארוחות, על אוכל, על ספורט וכלום..אותן נפילות פשוט נמאס לייייייי!! נמאס לי מהגיהנום הזה, לחשב קלוריות, לבחור את מה שמתאים ומה שלא, נמאס לי למרר לעצמי את החיים בגלל המשקל האוכל והמראה נמאס לי, בא לי לבכות! אתן קולטות שאני מתביישת ללכת לקוסמטיקאית שלי אפילו בגלל שאני מפחדת שתגיד לי שהשמנתי?! היום נשקלתי והמספר היה מזעזע...כ"כ הרבה כסף,כוח,אנרגה ביזבזתי וכלום!!!!!! אני אפס! אני כשלון! אני בהמה!! אני מרגישה כ"כ לבד בתוך זה..הלוואי ומישהו היה מבין אותי..כל כך הרבה קשיים, כל כך הרבה נפילות וההשקעה שלי? בזבל...הכל בזבל..כל הכסף והאנרגיה ומה לא, בזבל.

איך מפסיקים עם האוכל המשמין אחת ולתמיד?? איך?? לא רוצה לאכול את זה יותר בחיייים!! עזרה בבקשה..

 

נכתב על ידי InspiringGirl17 , 22/1/2012 23:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף אני גם חולה וגם טונחת!


אני מרגישה זוועה, כואב הראש, יש לי בחילות (אל תדאגו זה לא הריון אני בתולה XD) ואם זה לא מספיק טחנתי מלאאאאא שטויות. אני לא מצליחה להימנע מזה, אוףףףףף! בא לי להקיא וקשה לי לזוז מרוב שכ"כ רע לי. הבנתי כבר שהדרך היחידה להפסיק על הזלילות האלו היא להתרחק לגמרי ממתוקים, חטיפים, מטוגנים, וכל דבר אחר שומני ולא בריא. כאילו תחשבו אנשים, בשביל אנחנו צריכים את זה? אתם יודעים מה זה עושה לנו לגוף? הכבד לא יכול לפרק את כל השומן טראנס אז זה נשכב לנו על העורקים וכתוצאה מכך יכול לסתום לנו אותם ולגרום לטרשת עורקים. בניגוד לזאת, אוכל בריא כמו עוף בתנור, שעועית, חומוס, פירות וירקות, לחמים ופסטות מחיטה מלאה, כוסמת מספקים לנו הרבה ויטמינים ומינרלים, נותנים לנו אנרגיה זמינה לכל היום, מתפרקים יותר לאט בגוף ואנחנו נהיה שבעים יותר. בגלל זה אני יאכל את השטויות האלה רק כשאני יוצאת לאירועים, מסיבות, סרט, יציאות עם חברות וכ'ו. אבל בדר"כ כשאני נמצאת בבית אני לא יאכל את הדברים האלו יותר! אף פעם יותר, אני לא נוגעת בזה יותר! וגם לכן אני מציעה לעשות את זה, אם אתם רוצות להיות בריאות תתרחקו ממאכלים כאלו-כשמתחילים לאכול אוכל משמין, בדר"כ אי אפשר להפסיק-שחס וחלילה לא תמצאו את עצמכם איזה ערב אחד משועממות וטוחנות את כל הג'אנק בבית. (כמו שקרה לי יותר מדי פעמים)..ואם זה לא מספיק יש לי בגרות במטמתיקה יום שני ואין לי כוח ללמוד אפילו..אני מקווה שעד מחר זה יעבור כדי שבחופש בגרות שלי יהיה לי כוח ללמוד.  אה ועוד משהו לא קשור שבא לי לשתף: אני כ"כ שונאתתתתתת את כל האנשים בבית ספר שלי. אני מבטיחה לכם, שבסוף השנה כשאני יסיים י"ב, אני הולכת לצאת על כולםםם! אני הולכת להגיד לכל אחד ואחת מה דעתי עליהם, אני כ"כ שונאת אותם. אתם יודעים מה זה להיות מוקפים בערסים, פרחות ,פאקצות ,סנובים וכל השלוחה המגעילה הזאת...איככס אנשים דוחים. יש איזה אחד בכיתה שלי שהוא כל הזמן מתלהב מעצמו, ה' יודע ממה, "אני חי כמו מלך" "אני עושה בנות"..ילאה יא מטומטם בגלל שנולדת עם כפית זהב בפה חושב שהוא מישהו. כולם מרכלים עליו מאחורי הגב שלו..והוא העיקר תופס מעצמו מישהו הוא מה זה מכועררררר הוא נראה כמו שאהיד מחבל וחושב שהוא הכי חתיך בעלום ויורד על כולם...בחייייים אני לא אסלח לו על מה שהוא עשה לי. כאילו רוצה להיות סנוב? סבבה..אבל בשביל זה צריך להיראות טוב! הוא גם מכוער, גם סנוב, גם חש ותופס מעצמו, גם יורד על כולם וחושב שהוא על גג העולם..אמן תיחנק אמן. יש איזה דוסית שאומרת שהיא מתחרדת ומראה את התחת שלה לכל העולם..היא פרחה ופאקצה ואומרת שהיא דתייה על מי היא עובדת?? מתחרדת עאלק..יש עוד מלאא אנשים כאלה שלומדים איתי בביה"ס ואני צריכה לסבול את זה..בסדר, עוד קצת. לא נשאר לי עוד הרבה. אבל תהיו בטוחים שאני הולכת להעמיד כל אחד ואחת במקומו\ה. אני בספק אם האנשים הדוחים האלה ישתנו אי פעם בחיים שלהם.

נכתב על ידי InspiringGirl17 , 21/1/2012 14:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום ישרא בלוג=)


סוף סוף פתחתי בלוג, ואני מתכוונת להשקיע בו ולכתוב את כל המחשבות שלי ושאר הדברים שהייתי רוצה לכתוב לשתף. יום שישי..הייתי עם חבר שלי (הבחור הכי מקסים בעולם שאף אחד לא אוהב אותי יותר ממנו)..יש לי כאב ראש רציני! אוף. אני כבר לא יכולה לחכות שהחודש המטורף הזה [בגלל הבגרויות חורף] יגמר. יהיה לי די הרבה זמן פנוי, יהיה לי זמן להשקיע בספורט ולחטב את הגוף שלי כדי שסוף סוף אני יתחיל לדגמן. הייתי באודישנים והתלהבו ממני, אבל אמא שלי לא הרשתה כי זה אטרף של לימודים ואני גרה בפריפרייה וזה קצת בעייתי הנסיעות לת"א בחורף, אני ייסע לשם בסוף החורף כשלא יהיה לחץ וכשהגוף שלי יהיה מוכן :) בבלוג הזה אני ידבר גם על אוכל, על בריאות, על מראה חיצוני אבל אני רוצה להדגיש באופן נחרץ-אני לא פרו אנה והבלוג לא יהיה בקטגוריות האלו! אני בעד מראה יפה, גוף חטוב, והעיקר בריאות! כל בחורה\אישה\נערה צריכה לטפח את עצמה ולשמור על עצמה. לעשות ספורט, לאכול בריא, להרשות לעצמה להתפנק קצת, לשמור על הגוף והבריאות שלה..אבל בשום פנים ואופן לא להקיא, לא לרעוב ולא לבלוס! כל הדברים האלה פוגעים במערכות של הגוף ויכולים לגרום לנזק בלתי הפיך, אז בבלוג אני ייתן טיפים ועצות להרזות ולחטב את הגוף באופן בריא ואני אשמח אם תשתפו אותי בדברים שלכם. עד לא מזמן הרעבתי את עצמי לתקופה ארוכה, נראיתי כמו שלד וברגע שהתחלתי לאכול חזרו הבולמוסים. ומה? עזר לי במשהו? לא!! רק הזקתי לעצמי! עכשיו פניתי לעזרה ואני מנסה לאכול בריא עד כמה שאפשר ולא להתפתות לבולמוסים. (אני יעלה פוסטים לירידה מבוקרת במשקל ושמירותו, וטיפים להפסיק עם התקפי הזלילה). אחח..בולמוסים..אחת ההתמכרויות הכי קשות בחיים. ולא זה לא פחות גרוע מסמים ואלכוהול, כי בלעדיי זה אפשר לחיות, בלי אוכל אי אפשר לחיות! בגלל זה אני אומרת-אל תיכנסו לעולם של הפרעות אכילה כי זה יהרוס לכן את החיים! לעולם אל תעשו דיאטות קיצוניות, לעולם אל תצומו, תקיאו

(ואח"כ תיפלו להתקפי זלילה נשנים) כי זו מעגליות אכזרית שתהרוס לכם את החיים! אתן יכולות להיות רזות בלי לפתח ה"א! אז למה להרוס את עצמיכן? זה עולם אכזר שקשה לצאת ממנו ואני לא מאחלת לאף אחת שלא מגיע לה..! ויכול להיות שזה יישמע אירוני לאנשים שאני רוצה להיות דוגמנית אבל אומרת לא להיכנס לעולם של ה"א, אבל אני רוצה להיות רזה בצורה בריאה ואני לא רוצה להיות "היי פאשן מודל" אלא פשוט לחוות את החוויה הזו..לנסוע בכל העולם, להכיר תרבויות חדשות, להרוויח הרבה כסף כדי לממן לעצמי דברים שאני צריכה;שיעורי נהיגה, רישיון, פסיכומטרי וגם לעזור לאמא שלי שעבדה כל חייה בשבילנו ולא הייתה לה מנוחה. אני גם רוצה ללמוד באוניברסיטה משפטים (רק אני מתלבטת איזה סוג..פלילי, גירושים, בינלאומי)-אם למישהו יש הצעות שיגיד לי=] אני גם רוצה להיות זמרת..הרבה אומרים לי שיש לי קול יפה וזה פשוט חלום לעמוד ולשיר בפני קהל ענק את השירים שאת אוהבת, לבטא ולהוציא את הרגשות שלך..ההרגשה היא מדהימה. בקיצור, יש לי הרבה שאיפות וחלומות בחיים, ואני מתכוונת להגשים אותם לאט לאט..מקווה שתהנו מהבלוג ומהפוסטים. שבת שלום.

נכתב על ידי InspiringGirl17 , 20/1/2012 19:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  InspiringGirl17





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInspiringGirl17 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על InspiringGirl17 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)