לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Melancholy




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014


לא הבנתי שעשיתי ועדיין ציינת ואתה רואה אותי ממש רואה אותי
אני מרגישה כמו מישהו עכשיו ואין בזה אומץ אבל יש בזה אמת
מאז שאני כבר לא עצובה יותר או יותר נכון לא נותנת למצב להשתלט עליי
אין שום טעם לכתיבה 
אתה רואה אותי כמו שאני את בן אדם טוב יפה יותר מכל אני אוהב אותך
תודה תודה תודה אין מילה אחרת 
אני נושמת שוב אני רואה דברים כמו שהם וזה דרש רק התקף פסיכדלי אחד
פחד הוא המניע להכל ואני יודעת את זה עכשיו כי ראיתי פחד בצורה הטהורה 
ביותר שלו 3 שעות של אור 3 שעות של הבנה על הכל על הכל  על הכל תודה תודה תודה
גם כשרע אז טוב כי חולף הכל חולף הכל ארעי והכל ממש בסדר. 
 
אני לא יודעת אם את עדיין נכנסת לכאן או אם עדיין אכפת לך אבל רציתי להגיד שאני סולחת לך ואין בי כעס
אני רואה שטוב לך ואני שמחה שתדעי שאני אוהבת אותך ואני תמיד כאן בשבילך למרות הכל. אם את צריכה 
את תמיד יכולה לשלוח לי הודעה אני לא שוכחת מאנשים כל כך מהר, אני באמת מקווה שתראי את זה. 

נכתב על ידי קליפה , 27/12/2014 21:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מנקה מהחיים שלי לאט לאט כל מה שעשה לי רע מבחירה ולא מבחירה 
כל אחד מהדברים שהולכים ונעלמים מפנה לי עוד מקום לנשימה להנאה
שלא תלויה בדבר רק בי ובביטחון שלי בעצמי החודשים האחרונים הראו לי
שציפיות הן דבר נאיבי ואף אחד אף פעם לא חייב לי כלום וזה בסדר כי זה אמיתי וזה נכון
נכתב על ידי קליפה , 4/12/2014 20:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  קליפה

בת: 14

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקליפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קליפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)