לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

They told me I could be anything, so I remained a child.


Children are strong. They're resilient. They're designed to survive. When you dr0p them, they bounce.

Avatarכינוי:  Wholockian Wolf

בת: 28

MSN:  תבקשו




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

מאשאפ


אני לא מצליחה לשמור את הראש שלי מעל הקרקע.

כל הימים הפכו למאשאפ ענק, קובעים דברים על זמן של דברים אחרים ואז מבטלים את זה ורק אני נדפקת?

 ציפיתי ליותר מהמערכת, היא אף פעם לא איכזבה אותי עד עכשיו, ועכשיו אני מבינה מה שאחרים כמוני הבינו הרבה לפני :\

אולי אני אדם נוח מדי לבריות.

 

יש לי כולה שני דברים לתקן, אני אומרת את זה לעצמי אבל גם שני הדברים הקטנים האלה נראים כל כך ענקיים עליי!
אם אני לא אתקן אותם עכשיו אז יהיו לי הרבה יותר דברים לתקן אחר כך, ולא דברים קטנים. דברים גדולים.
ומה אני עושה עם עצמי?? יושבת פה וכותבת בבלוג!!
באמת, אני צריכה להפסיק עם זה, רק אם ההרגשה המעיקה הזו לא הייתה נופלת עליי כל פעם שאני חושבת על זה היה לי הרבה יותר קל לעשות משהו.

טוב, כשצריך להתמודד צריך להתמודד.

אגב, איך שרק עכשיו אני מבינה שהמערכת לא טובה.
גורם לי לתהות גם אם הביטחון האוטומטי שאני נותנת באנשים זו טעות...
כנראה שכן, אבל גם אם אני אדע את זה אני אצטרך לחוות את זה כדי להבין את זה.
יקרה מה שיקרה, רק ימים יגידו.. 

נכתב על ידי Wholockian Wolf , 17/3/2012 14:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,162
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWholockian Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wholockian Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)