לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

They told me I could be anything, so I remained a child.


Children are strong. They're resilient. They're designed to survive. When you dr0p them, they bounce.

Avatarכינוי:  Wholockian Wolf

בת: 28

MSN:  תבקשו




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

BRONIES O_O


If only words did not exist

nothing whould be missed

.all of my goodbye's and a kiss

 

We lost all yearn

.sinking in our own dam-n

 

 

...............

 

אני לא מוצאת רצון לעשות כלום.

אני אפילו לא יודעת מה מחזיק אותי שמחה מידי פעם.

אני חושבת אולי זה הפאנדום? אבל אני דיי בטוחה שזה אחד מהדברים שהורגים אותי.

אבל הרג טוב ועסיסי שכזה, כן?

....

אני רוצה לעשות משהו, לא אכפת לי מה... רק ליצור איזשהי שגרה.

הכל בסדר אבל משהו חסר. אני אף פעם לא מוצאת מה חסר, זה מטריף אותי!! אני נכנסת להתקפי אכילה חסרי שליטה, וזה לא שיש לי בעיה עם המשקל! בכלל לא, לדעת רבים אני רזה, לדעתי אני בדיוק כמו שאדם נורמלי צריך להיות, אבל כל הזלילה הזו לא מוטיבה לאקנה שלי.

אני תמיד חסרת מנוחה וזה גורם לי לחשוב שאולי זה בעצם עריגה למשהו ואז אני מחפשת למה... הדבר הראשון שעולה לי לראש כמובן הוא אוכל, אחרי שהחלטתי שכבר אכלתי יותר מדיי חרא זה בדר"כ עובר לדברים עם המחשב מאחר ואין לי הרבה מה לעשות פה.

אחר כך אני כבר מאבדת תחושת זמן בעשיית הדברים הכי מפגרים. אני לא מצליחה להגיע לכלום.

 

לשם שינוי מצאתי משהו שאני יכולה שלא להיות חלק מהפאנדום שלו מאחר ואין לו בדיוק פאנדום
זה נחמד, דברים שמשדרים ברדיו... חבל שאין את זה פה.
אני מתה על ההומור הבריטי, לא מבינה למה כל כך הרבה שונאים אותו!
שידורי סיפורים ברדיו אשכרה עוזרים לך להפעיל את הדימיון לא כמו סדרות אבל אתה גם מקבל את הקטע הנחמד הזה של להקשיב שלא כמו בספרים שהקולות הם פרי מוחך. (כמובן אלא אם כן זה ספר שראית את הסרט שלו קודם! באסה)
....................
"I'm not a fan of puppeteers but I've a nagging fear
someone else is pulling at the strings
Something terrible is going down through the entire town
wreaking anarchy and all it brings
I can't sit idly, no, I can't move at all
I curse the name, the one behind it all...
Discord, I'm howlin' at the moon
And sleepin' in the middle of a summer afternoon
Discord, whatever did we do
To make you take our world away?
Discord, are we your prey alone,
Or are we just a stepping stone for taking back the throne?
Discord, we won't take it anymore
BTW!!! I found them Israeli Bronies XDD
I laughed to death...
There is actually an Israel brony that makes songs! and he's really good!
Suddenly I'm proud in my country. 

 

נכתב על ידי Wholockian Wolf , 18/3/2012 21:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,162
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWholockian Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wholockian Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)