לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

They told me I could be anything, so I remained a child.


Children are strong. They're resilient. They're designed to survive. When you dr0p them, they bounce.

Avatarכינוי:  Wholockian Wolf

בת: 28

MSN:  תבקשו




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

:ם אני צ'יזבורגר. \\ Guilty Crown.


 

אוקיי אז התעודדתי.

תקופה נכנסת תקופה יוצאת.
הכל עובר בסוף (:

 

 אתמול הלכנו לתערוכה של שני ולא היה לי שום דבר לעשות שם למען האמת. כל הערב הזה גם היה נראה דיי סתמי.

בביצפר היה כרגיל שכזה רק שבמקום שיעורי מתמטיקה הייתה לנו הצגה שקראו לה "הנמר", הצגת יחיד של רמי ברוך. ההצגה נחמדה אבל היה לה סוף סתמי! זה לא כמו שכל דבר צריך להסתיים בצורה דרמטית, יש דברים שמסתיימים בצורה רגועה שכזו אבל הסוף של זה קצת שיעמם אותי...

בכל מקרה, אחרי התערוכה הלכנו כל המשפחה פלוס סבתא לארוחת ערב במסעדה מסכנה שכזה, לא התלהבתי.

 

מה שכן התרומם לי המצב רוח כמו שאמרתי והתחלתי סוף כל סוף לתרגל את הכתיבה שלי!!! אני חייבת לתרגל כתיבה אם אני רוצה לכתוב בסוף את הסיפור שנרקם כבר שנים על גבי שנים בראשי. פשוט נקשרתי כבר כל כך לסיפור הזה שאני לא מוכנה לכתוב אותו בצורה שאני כותבת עכשיו.

מעניין אם עם השנים משתפרים באופן טבעי או שצריך להשקיע בזה. אני שונאת להשקיע בדברים.

[עצלנית שכמוני P:]

אני אפרסם פה בבלוג סיפור שאני כותבת תוך כדי יצירתו. למען האמת עד עכשיו לא התחלתי לכתוב בגלל שאני מפחדת מתגובות של אנשים ושאני לא ארצה את חוש הטעם של כולם, מה שבטוח אני לא אצליח לעשות כי אין דבר כזה לרצות את כולם וסך הכל מה? אני רק ילדה בת 16.

גם אם אני פוחדת אין לי ממה, אם אני אפרסם אותו בבלוג הזה אף אחד במילא לא יראה אותו חחחח. 

 

-

 

טוב, לנושא אחר, עולם האנימה.
הרבה אנימות טובות וקצרות באות לקיצם השבוע או שבוע הבא! אני אפרסם פה דעה קצרצרה על כל אנימה ואת התקציר שלה.
לא נטשתי לגמרי את עולם האוטוקואיות כשנהייתי הולוקיאנית לידיעתכם (:

 

אז לסיקור הראשון.

 

 

Guilty Crown:


 

האנימה מתחילה עם בחור בשם שו, אומהה שו. הוא תלמיד תיכון אבל סוג של מתבודד.

הוא מעריץ של זמרת אינטרנט אחת שקוראים לה יוזוריאה אינורי.

יום אחד הוא בורח לבניין נטוש שהוא מכיר ומוצא אותה שם, פצועה.

הדברים מתגלגלים והוא מגלה שהיא בעצם חברה בארגון שקוראים לו "בית הלוויות" והוא ארגון שבעיקרון נלחם בשלטון הנוחכי ביפן.

הארגון מבקש משו להצטרף אליהם אחרי שבטעות הוא משתמש בחומר שמביא לו כוחות מיוחדים הנקראים "יכולות המלך" שבמקום היו אמורים ללכת למנהיג הארגון והם נחושים בשביל להילחם במשטר.

בהמשך הסדרה מבינים שהם לא בעצם נלחמו במשטר ומתגלה העבר והקשר של השלושה, שו, אינורי וטסוטסומאגי גאי, מנהיג הארגון.
באמצע הסדרה הכל נהיה מוזר ושו סוג של מאבד את עצמו אבל אחר כך, טוב את האחר כך תצטרכו לגלות בעצמכם כי זו האנימה הכי טובה שיצאה השנה וממש ממש כדאי לצפות בה. שווה כל רגע.

 

ההתחלה נראית כמו סיפור רגיל של בחור שהתאהב בבחורה וגם העלילה הכללית נראית דיי פשוטה. אחר כך כבר הכל מתחיל להתבלגן אבל מוסבר ממש טוב ככה שלא תמצאו את עצמכם אבודים, הם מסבירים כל דבר בדיוק בתזמון המתאים.

הגרפיקה גם ממש מצוינת.

לקראת אמצע האנימה מלא אנשים התאכזבו והפסיקו לצפות אבל זו ממש טעות! בפרק 18 הכל מסתדר פתאום ואתה מבין כמה האנימה הזו שולטת.

ממש ממליצה לכל אוהבי האנימה (: 

 

הסיקור הבא שלי יבוא עוד כמה ימים בתחילת שבוע הבא אחרי שישוחרר הפרק האחרון של Zero no Tsukaima F.
(: בה-היי!~~ 

נכתב על ידי Wholockian Wolf , 23/3/2012 20:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,162
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWholockian Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wholockian Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)