לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

They told me I could be anything, so I remained a child.


Children are strong. They're resilient. They're designed to survive. When you dr0p them, they bounce.

Avatarכינוי:  Wholockian Wolf

בת: 28

MSN:  תבקשו




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

You have, one, new, messages.


נכנסתי היום לאימייל שלי אחרי יומיים שלא בדקתי כמעט כלום באינטרנט וגיליתי הודעה חדשה שבעצם חיקתה לי כבר יומיים בפוסט סיקרט.


הודעה שנשלחה ממשתמשת בשם סוויט סיקרטס. סודות מתוקים.. ? גם כן שם משתמש כזה לאתר שכולו על סודות, ובדרך כלל לא טובים.


ההודעה הלכה ככתוב:
"I'm Jenn and I randomly picked you to say hi! How are you?"


 נראה לי קצת רובוטי, או שככה אנשים נורמלים כותבים למישהו שהם לא מכירים? לא שאני אדע.


בדיוק באותו יום אחרי הרבה זמן שאני עוקבת אחרי פוסט סיקרט נרשמתי לפורום וזו הייתה פעם ראשונה שהשארתי תגובה.


שוב, על הגלויה מלפני שני פוסטים שפרסמתי פה בבלוג. כתבתי בערך אותו הדבר. אולי יותר בקצרה ויותר בתמציתיות כי שם הגבתי אחרי שכתבתי את הפוסט והכל כבר היה מסודר לי בראש.


הדבר הזה נראה לי קצת חשוד. אני לא מנסה להיכנס פה למשהו אבל אני כן יודעת שיש כל מיני חלאות באינטרנט אבל גם יש כל מיני אנשים שפועלים כמו החלאות אבל דווקא במטרה לעזור... הקו החם למניעת התאבדות או משהו אולי? פרנק עובד עם כל מיני אנשים כאלה אז יכול להיות.


נחכה לתגובה ונראה.


 


~~~~~~~~~~~~~


 


אני רוצה לשנות את העיצוב של הבלוג, נמאס עליי הדים של הפאנדום.


 


מישהו מכיר את הסרט טיידלנד(לא הישן)? אחד המוזרים!


כל פעם שצפיתי בו, צפיתי בו לבד משום מה. הוא ממש גורם למיינד פאק אבל עדיין אני אוהבת את הסרט הזה. משום מה...


שלשום גלשתי לי ורציתי לחפש תמונה לבלוג של הסרט טיידלנד ונתקלתי בכתבה שווה קריאה.


אני לא בטוחה אם הכתבה הזו משבחת את הסרט או משמיצה אותו. אני חושבת ששניהם אבל יחסית לביקורות אחרות שנתנו לסרט הזה זה כמו פרס.


"Children are strong. They're resilient. They're designed to survive. When you dr0p  them, they bounce."


משפט שאהבתי מהכתבה. כי הוא נכון.


הסיפור הוא בקיצור על ילדה שההורים שלה מכורים לסמים, אמא שלה מתה ממנת יתר אז אבא שלה שרף את הגופה של אמא שלה ואת הבית וברח איתה לערבה השוממת, לבית הילדות שלו. שם הוא לוקח מנת יתר ומת. הילדה, שמה ג'לייזה רוז, לא יודעת שאבא שלה מת ומתייחסת אל הגופה שלו כאילו הוא בעוד אחד מ"מסעות" הסמים שלו. היא יוצאת מהבית ומגלה שבמרחק מה גרים שני אחים, הבוגרת הייתה ביחסים פעם עם אבא של ג'לייזה ויש לה חיבה לפוחלצים (היא מאמינה שצריך לשמר את הגופות עד שיגיע המושיח או משהו, לא ממש זוכרת את הקטע הזה) והצעיר יותר (אם כי לא באמת צעיר) סובל מפיגור.


בכל מקרה הסרט מציג את הכל מנקודם המבט של הילדה, דרך התמימות שלה וחוסר הידע נקרא לזה. בגלל הסיבה הזו הסרט הוא גם כל כך חושפני והרבה אנשים לא יסבלו לראות את כולו. (מה שכן הוא חושף נושאים שאם לא תעמיק בסרט לא תבחין בהם ולא ממש תבין את המטרה של כל הסיפור הזה)


 


להלן הכתבה:


[http://www.road-dog-productions.com/weblog/2007/05/pretty_babies_l_1.html]


 


 


[זהו, סופית אני משנה עכשיו את העיצוב!]


 


 


~~~~~
מיקי. 

נכתב על ידי Wholockian Wolf , 11/4/2012 02:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,162
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWholockian Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wholockian Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)