לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

They told me I could be anything, so I remained a child.


Children are strong. They're resilient. They're designed to survive. When you dr0p them, they bounce.

Avatarכינוי:  Wholockian Wolf

בת: 28

MSN:  תבקשו




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

Invisible


לאף אחד לא באמת אכפת, בטח שכולם אומרים שיהיו שם אבל בסוף אף אחד לא רואה. כאילו אתה בלתי נראה. אז פעם סיפרתי, פעם ניסיתי לפלוט כמה שיותר, עכשיו כבר החלטתי שאני לא אדבר יותר. לאף אחד אין תגובה כי הדברים שאני כן אומרת הם מעבירים יותר מדי הלם. אבל אני רוצה לומר את האמת אני לא רוצה לומר משהו אחר או לדבר על דברים שטותיים לפחות לא כשכל כך הרבה דברים לא תקינים!

ההורים כביכול הסתדרו למרות שכן, זה הכל הצגה. הייתי אומרת להם מה שאני חושבת אבל כל עוד אחים שלי לא רואים שמשהו לא בסדר עדיף שהם ישארו ככה.

לא דיברתי עם אבא למרות שיש כל כך הרבה לומר. אני רוצה לצאת מהמסגרת הזו אני לא רוצה לעבור את החיים שלי ככה אם אני אהיה חייבת לסחוב את עצמי לכל מקום ואין אפילו זרוע אחת תומכת. אני לא רוצה את זה אבל אני לא רוצה שאני זה מה שישנה. אני רוצה בעתיד שיהיו לי ילדים ויהיו להם את החיים הכי טובים, את כל תשומת הלב שלי אני אתן להם אבל אני לא רוצה שהם יתקעו בעולם כזה. מה אני עוד יעשה, מה אני יכולה לעשות, אני מרגישה כמו כלום... כל כך חסרת יכולת ופשוט בא לי לשבור את הצורה לכולם, להורים, למערכת, לממשל, לחברות, לעולם. לכסח לכולם את הצורה אולי זה יגרום לי להרגיש יותר טוב אבל מי יודע.

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

יותר מדיי ויכוחים על דת בזמן האחרון..

אני כבר לא יודעת באיזה צד אני עומדת O_O

נכתב על ידי Wholockian Wolf , 14/4/2012 20:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,162
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWholockian Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wholockian Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)