לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

They told me I could be anything, so I remained a child.


Children are strong. They're resilient. They're designed to survive. When you dr0p them, they bounce.

Avatarכינוי:  Wholockian Wolf

בת: 28

MSN:  תבקשו




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

290194090899 המספר שבאמצע


אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי, באמא'שלי שאני לא יודעת.

אני עדיין מרגישה אותו דבר לא משנה מה אני עושה

לא משנה איזו הפוגה יש. גם אם יש הפוגה כשאני מסתכל עליה לאחור היא נראית כמו חיוך שבור.

 

אני רוצה שמישהו ידחוף אותי, שמישהו ינסה לתקן אותי

שמישהו ינסה באמת לעזור.

למרות זאת אני יודעת, שגם אם מישהו היה מנסה לעזור

כדי שזה יעבוד אני צריכה לתת מעצמי.

אבל אני לא יכולה, כי אני עצלנית מדי.

אני לא מוצאת את הטעם לעשות משהו כמו שאני לא מוצאת את הטעם לחיים.

אדם אמור לקבוע לעצמו מטרות, נכון?

אני לא רוצה, אני לא מסוגלת... אין משהו שאני רוצה לקבוע לו מטרה

ויודעים למה?

כי אני רוצה לדעת הכל, להיות הכל. 

אבל אי אפשר להיות הכל.. וגם מה זה יעזור לי להיות הכל?

אני לא אצליח בשום דבר אחד.

 

ואני מפחדת, או כמה שאני מפחדת.

לפני כמה זמן ראיתי פוסט של מישהי בפוסט סיקרט,

היא אמרה שלמרות התנאים שיש לה עכשיו היא הכי מאושרת שאי פעם הייתה.

הסתכלתי על שאר הדברים שהיא כתבה על המצב שלה

ולא הצלחתי לדמיין את עצמי אפילו מאושרת בלי הפחד של להיות במצב כזה

שהוא מצב דיי נפוץ.

 

אבל כל זה תירוצים נראה לי

אני סתם עצלנית...

אין מקום לעצלנים בעולם של היום נכון?

זה למה אני תמיד שוקלת את זה...

זה לא שמשהו מונע ממני לעשות דברים נכון?

אבל עדיין אני לא עושה אותם.

יכולה להיות רק סיבה אחת לזה

אני עצלנית.

ולעצלנים אסור להיות פה.

נכתב על ידי Wholockian Wolf , 30/4/2012 18:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האחות של אבא.


הפעם האחרונה שהייתי בבית ההוא הייתה לפני שנים, כיתה ז', בשביל לעשות את עבודת השורשים.

הייתה שם מין אווירה מוזרה שכזו אז לקחתי את האחים שלי והלכתי לשחק במגרש המשחקים שלמטה, באמצע אחד מהרחובות הלא כל כך טובים ביפו.

בבית היו שתי נשים מבוגרות, זקנה בלה ועוד נערה אחת שלא ממש התעמקתי בה וגם היא לא ממש ששה להתקרב או אפילו לצאת מדרכה. יש לציין שהאישה הבלה הייתה סבתי והנשים המבוגרות אחיותיו של אבי.

הבית הוא בעצם דירה, בערך בגודל של החדר שלי והיא מחולקת ל3 חדרים. שם אבא שלי ישן על הספה בסלון הפצפון כל יום עד גיל 14 יחד עם אחיו, הוריו בחד האחר, ושתי אחיותיו בשלישי.

 

לפני יומיים הייתי שוב באותה דירה מיניאטורית. גיליתי שנשארו רק שתי דיירות, אחת האחיות של אבא וביתה.

לי, אפילו לא תרחו להודיע כשסבתא מתה.

 

ביום שישי התעוררתי ב7, לא מודע שאחרי התיגבורים בבית הספר אנחנו הולכים לבקר ביפו, במקום כמעט זר לחלוטין בשבילי. שני, אבי ואני.

ב12 וחצי אחרי שהתגבורים הסתיימו אבא אסף אותי אבל לפני כן הסענו חברה לשדרות ואכלנו בקאדקס. רוב הדרך ליפו ישנתי וכשהתעוררתי כבר הגענו. אחר כך התברר לי שאנחנו בביקור הזה כי אחותו של אבא התקשרה וביקשה לדבר איתו למרות שהוא לא רצה לדבר איתה. באנו בכל מקרה.

חנינו במקום דיסקרטי כי לא הכי חכם לחנות בכל מקום ביפו עם מכונית משטרה... הגענו ועלינו במדרגות. באותו רגע החלטתי לנסות להנעים את האווירה כמה שיותר, ציפיתי פחות או יותר שיהיה לא נוח אבל לא ציפיתי למה שבאמת התרחש שם.

 

כשנכנסו אותה נערה מהפעם שעברה הציעה לי משהו לשתות ואמרה לנו לשבת. כבר ממבט ראשון הבנתי שמשהו איתה לא בסדר.

השיחה הייתה ממש מוזרה, מעורבת בנושאים רציניים ושטותיים בו זמנית. הכל התערבב. רוב הזמן אני ואחותי שתקנו, חוץ מפעמים אחדות כשנשאלנו משהו או כשרציתי לעזור במשהו ודיברתי כשראיתי שלאחרים לא נוח. אני באמת לא אדם של דיבורים אבל לא הייתה לי בררה.

אבא ושני, שמתי לב לשפת הגוף שלהם, שניהם היו נורא לחוצים. אבא בבירור היה הכי לחוץ, אף פעם לא ראיתי אותו ככה. עצבני ואדום? כן... פה הוא פשוט, היה חסר אונים באופן ונראה כאילו הוא פשוט רוצה לצאת מהחדר ולהכות את הקיר. זה היה כמעט מעורר בחילה. הידיים שלו כל הזמן רעדו והוא לא הפסיק לגרד את היד. טופף עם הרגל על הרצפה בקטעים מסויימים, כשהדברים נהיו ממש.. מוזרים.

 

בהחלט היינו שם יותר ממה שרצינו, זה נראה כמו נצח אבל היינו שם רק שעה.

בסוף התברר שהנושא המדובר הוא הדירה. הסבים שלי השאירו את הדירה לאבא ולעזרא. יש אדם אחד, סוחר נדל"ן או משהו ממה שהבנת, הוא חומד בדירה למרות הפגמים הרבים שלה (בעיות בצנרת שאפילו אין מים, קרדיות אבק ועוד הרבה דברים) שהאחות של אבא הזכירה בשיחה. אם אפשר לקרוא לזה שיחה, זו הייתה יותר מין התחננות. זה היה פשוט נוראי...

סוכן הנדל"ן ההוא שלח לאחות של אבא טפסים, אחרי כמה זמן שאחותו של אבא לא מוכנה להקשיב אבא בסוף העביר לה את המסר שהוא הולך לתת את זה לעורך דין שיבדוק את זה לפני שיחתום כדי שלא בטעות יקרה שהם מוותרים על הדירה בשביל הסוכן נדל"ן ההוא ולא בשבילה. יש רמאים ובני זונות בעולם, הם יותר קרובים אל כולנו ממה שאנחנו חושבים.

 

הנערה מסתבר בת 20 ומשהו, לא בדיוק נערה. היא הבת של אחותי. סובלת ממספר מגבלות פיזיות ומנטליות. בשלב כלשהו במהלך השיחה היא הוציאה תמונה שלה עם חברי כיתה מגיל מסוים, כיתה א' או משהו כזה. היא ביקשה ממני לנחש מי היא בתמונה, זה לא היה כל כך קשה... אחר כך אחרי כמה זמן היא חזרה שוב עם התמונה והיא הצביעה לי על הילד שליידה.

"את רואה אותו? זה דני דין! את מכירה את דני דין?"

אחותי פלטה שכן, אני לא כל כך עניתי, קצת מילמלתי. בעצמי אני לא באמת בטוחה מי זה...

אחרי כמה שניות שהיא מה שחשבתי שזה צחוק התחילה לצעוק...

"דני דין הזה רק... חחח... לאנוס לאנוס לאנוס!"

היינו בשוק, כולנו... אבל לא נתנו לזה להשתקף על הפנים. גם לא הבנו מה הפשר של הדבר.

אחרי כמה זמן הנחתי שזה בגלל שיש לה רמה מסויימת של פיגור.

בשלב מסוים התגלה הסיפור המלא. לפני 3 חודשים בערך היא נשראה לבד בבית, היא אף פעם לא יוצאת מהבית לפי דבריה בגלל שאחד מהשכנים פעם, לפני שנתיים, איים עליה שאם יראה אותה מחוץ לבית הוא ירצח אותה. היא סיפרה שכמה בחורים פרצו לבית, הכו אותה בראש ואנסו אותה. אמא שלה לפי מה שהן אומרות הייתה עייפה מדיי כשהגיעה הביתה וביטלה את התקף הזעם שעבר על הבת שלה כסתם שטויות.

אבא שאל אותן אם כך, למה לא פנו למשטרה. התשובה הייתה דני דין. האנשים שאנסו אותה הם חברים של דני דין, שעכשיו הוא שוטר.

הן פשוט מפחדות.

 

באותם רגעים שהיא סיפרה לנו את זה ובכתה הכל קפא, השרירים לא זזו ואנחנו לא עשינו כלום.

אני לא יודעת למה בדיוק, אבל זה לא היה מתאים...

אני ושני אנחנו בלשון המעטה זרות להן והן לנו. למרות זאת כשהבת דיברה איתנו היא אמרה שסבתא תמיד אמרה שאנחנו היהלומים שלה. אנחנו, היא לא כללה את עצמה.

 

אף פעם לא חשבתי, אפילו לא העזתי לתאר, שדברים כאלה כל כך קרובים אליי. במשפחה שלי, כל כך קרובים. שחיטות ואונס ושתיקה

בעיקר שתיקה.

אני עדיין לא יודעת אם להאמין לזה בלב מלא, אבא גם סקפטי... אבל הבת? היא רק ילדה.

היא בכלל מפגרת, זו לא אשמתה שנולדה למשפחה הזו.

 

עכשיו אני חושבת שאני מבינה יותר טוב את אבא, מה שהוא עבר. הבריחה מהבית בגיל 14, המעבר לקיבוץ. 

אני לא רוצה לשפוט אותו אבל אני כן שופטת. לפחות עכשיו אני יותר מכירה את הסביבה שזה בא ממנה.

לגבי האחות השניה, אין לי מושג מה איתה וגם אני לא חושבת שיש לי את האומץ לשאול. אולי יום אחד....

 

נסיים את זה פה, לפרט יותר מזה יהיה מיותר.

לילה טוב. 

נכתב על ידי Wholockian Wolf , 22/4/2012 20:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I dare you to blink.


 

החלטתי שמעכשיו אני לא עושה פה פוסטים ארוכים. רק קצרים מעכשיו.

אני לא צריכה את זה כבר, ומה שיותר גם העולם לא צריך את זה.

 

אלכס פתח שלשום קבוצה של הוויאנים והוסיף אותי כאדמינית, אחרי יום אחד בהנהגתי קפצנו מ6 ל44 חברים!

לא חשבתי שאני יכולה לעשות כל כך הרבה, ככה בלי להתאמץ בכלל~ מתברר שאני מכירה הרבה יותר אנשים ממה שאני מדמיינת לעצמי.

זה כיף שכזה, ודברים מתחילים ליפול המתאים שלהם.

אני נהנית לפחות.

 

[אגב, מדהים איך גברים מסתובבים סביב אצבע של בחורה כמו צבא זומבים חסרי מוח. שלא תבינו לא נכון, אני מתה על זה!]

 

הלימודים מתחילים להסתדר לי, כמו פעמים קודמות... הזמן פשוט חלף והבעיות איתו.

הזמן מרפא הכל? אני לא בטוחה לגבי האמרה הזו, חלק אומרים שהיא נכונה ואחרים אומרים שהיא לא נכונה.

אני מניחה שרק הזמן יגלה לנו את התשובה.

אני כמעט בטוחה שמה שהזמן מעלים הזמן גם יכול להחזיר, הוא רק נותן לנו את האפשרות לתקן דברים.

אחרי איזה חצי שנה של דיכאון דיי רציני שגם דיי התבכיינתי עליו אני לא אשקר, הגעתי לכמה מסקנות משחררות נפש.

לא באמת משחררות נפש... לפני שהגעתי לאיפה שאני עכשיו, כלומר שבוע שעבר אני אשכרה התפללתי לאלוהים שאני לא מאמינה בו שיהרוג אותי.

לא היה לי את האומץ לעשות את המעשה הנכסף, אז כל מה שנשאר הוא להתפלל.

אני מרגישה בסדר עכשיו, אני עדיין מפחדת מדברים אבל לפחות הזזתי את הישבן צובר השומן שלי ועשיתי משהו.

רק עוד קצת, ויהיה יותר טוב. הפחד שלי מהעתיד עדיין גדול כאין כמוהו אבל עכשיו אני יודעת מה אני רוצה... במובן של ההישגים כמובן,

עבודה ודברים אחרים זה כבר עניין ששרוי אצלי באפלה.

 

טוב, אז בזה אני אזוזה לי. יש לי מחר עוד יום מרוכז בא"י והיסטוריה.

(מצחיק, אבל זו פעם ראשונה שאני הולכת ליום מרוכז. מיקי מה קורה לך? את לא את לאחרונה!)

בכל מקרה,

לילה טוב אנשים יפים! (: 

 

 

נכתב על ידי Wholockian Wolf , 20/4/2012 00:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גמלים יכולים לשחות??


לא, באמת. הם יכולים? O:
נכתב על ידי Wholockian Wolf , 18/4/2012 22:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Invisible


לאף אחד לא באמת אכפת, בטח שכולם אומרים שיהיו שם אבל בסוף אף אחד לא רואה. כאילו אתה בלתי נראה. אז פעם סיפרתי, פעם ניסיתי לפלוט כמה שיותר, עכשיו כבר החלטתי שאני לא אדבר יותר. לאף אחד אין תגובה כי הדברים שאני כן אומרת הם מעבירים יותר מדי הלם. אבל אני רוצה לומר את האמת אני לא רוצה לומר משהו אחר או לדבר על דברים שטותיים לפחות לא כשכל כך הרבה דברים לא תקינים!

ההורים כביכול הסתדרו למרות שכן, זה הכל הצגה. הייתי אומרת להם מה שאני חושבת אבל כל עוד אחים שלי לא רואים שמשהו לא בסדר עדיף שהם ישארו ככה.

לא דיברתי עם אבא למרות שיש כל כך הרבה לומר. אני רוצה לצאת מהמסגרת הזו אני לא רוצה לעבור את החיים שלי ככה אם אני אהיה חייבת לסחוב את עצמי לכל מקום ואין אפילו זרוע אחת תומכת. אני לא רוצה את זה אבל אני לא רוצה שאני זה מה שישנה. אני רוצה בעתיד שיהיו לי ילדים ויהיו להם את החיים הכי טובים, את כל תשומת הלב שלי אני אתן להם אבל אני לא רוצה שהם יתקעו בעולם כזה. מה אני עוד יעשה, מה אני יכולה לעשות, אני מרגישה כמו כלום... כל כך חסרת יכולת ופשוט בא לי לשבור את הצורה לכולם, להורים, למערכת, לממשל, לחברות, לעולם. לכסח לכולם את הצורה אולי זה יגרום לי להרגיש יותר טוב אבל מי יודע.

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

יותר מדיי ויכוחים על דת בזמן האחרון..

אני כבר לא יודעת באיזה צד אני עומדת O_O

נכתב על ידי Wholockian Wolf , 14/4/2012 20:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,162
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWholockian Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wholockian Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)