לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


a moment, a love, a dream, a laugh

Avatarכינוי:  מלוכסנת

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2017


מחצית מהזמן אני נשאבת אל תוך האשליה

שעצם המחשבה תנבא לי איזושהי שליטה

וזאת תחושה ממכרת, שלא יודעים ממנה שובע

כמו הבור אליו אליס נפלה 

כי המחשבות לוקחות עמוק יותר, ממגנטות

מעוותות את השכל הישר

מובילות למקום חשוך יותר

שנדיר לצאת ממנו

 

אני כבר נפלתי שבי בהן

וכל מה שנותר כעת הוא ללכת בעיניים עיוורות

בשביל המתפתל בראשי

שאיכשהו תמיד מוביל למבוי סתום

ואז לחזור את כל הדרך 

להתעלם מנורות האזהרה 

לתת למוח רגיעה קלושה

לשכוח, להדחיק, איך שתקראו לזה

אני לא רוצה להיות כל הזמן 

בתוך התחושה הזאת,

ללא הפסקה.


 

נכתב על ידי מלוכסנת , 25/12/2017 21:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלוכסנת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלוכסנת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)