לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם הוא לא כזה מקום יפה. אבל חייבים לחיות עם זה!



כינוי:  *ברבי*

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2005

רע לי


אבל זו בעצם מהות הבלוג בשבילי לא?

לכתוב כשרע... כשטוב לי אני לא מרגישה צורך גדול לכתוב על זה... אני פשוט מנסה להמשיך את הטוב הזה בעוד אושר ושמחה. עכשיו רע לי. רע לי מאוד.

היו לי תקופות יותר גרועות אבל עכשיו גם משעמם לי ואני לא מוצאת שום דבר לעשות.

 

בז"ט, החבר שלי לשעבר... וגם החבר הנוכחי שלי משגע אותי. אני אוהבת אותו מאוד אבל אני שונאת את איך שהוא מתייחס אלי. ולפעמים נכון זו לא באשמתו אבל למה אני צריכה להידפק בגלל זה?!

למה בגלל שההורים שלו רוסים (והכוונה הספציפית פה זו הדרישה הגבוהה מאוד של הורים רוסים ללימודים) והוא כזה נמושה שלא יכולה להתנגד להם אני צריכה לסבול?!

 

רע לי ואף אחד לא יכול לעזור לי

 

כואב לי

 

אני לא יכולה לנשום

נכתב על ידי *ברבי* , 23/4/2005 14:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



365
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*ברבי* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *ברבי* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)