לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  רנצוק

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

שנה הבאה


יש לי הרגשה ששנה הבאה תהיה בדיוק כמו השנה הקודמת,וזה לא עושה לי טוב

לא עושה לי טוב ברמה שאני לא ישנה בלילה

נכתב על ידי רנצוק , 21/8/2014 23:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מבינה כלום


אני לא מבינה אנשים ואיך הם חושבים ואני תמיד פועלת לא נכון ואני לא יודעת איך אני צריכה לחיות את החיים אבל אני יודעת שלא בדרך הזאת

 

נזכרתי את השאלה שהיא שאלה אותי,זה היה לפני חצי שנה,קצת יותר.

"לא!מה פתאום !" עניתי לה אוטומטית אולי קצת יותר מדי מהר

אבל אולי זה איך שאנשים בדרך כלל מגיבים לנושא הזה גם אם הם באמת לא

אבל איך שהיא שאלה את זה

במונטוניות מרוחקת כזאת קצת

כיאילו זה היה כדי להבהיר שאם אני כן היא תהיה חייבת לדווח ולהעביר את זה הלאה

כמו מן הבהרה כזאת,אזהרה

"אני לא רוצה לדעת " שכזה

 

אבל האמת היא שאני חושבת על זה כל יום,לפעמים גם כמה פעמים .

נכתב על ידי רנצוק , 20/8/2014 02:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יכולה לנשום


אני הולכת ונעשית עמוקה יותר,טובעת בים הכחול שסביבי

יש מן זרוע שנלפפת מסביב לחזה שלי,היא מקשה עליי לנשום

היא מושכת אותי למצולות ואני לא יכולה לנשום

והמים נכנסים לי לאף ולפה ולכל מקום ואני לא יכולה לנשום

וברגע שאני עוצמת עיניים בפעם האחרונה

כי הריאות שלי וויתרו על חמצן

ועורי וויתר על אור שמש מחממת

רק אז,

אני מפסיקה לשים לב לרגליים השזופות שמעליי

הן נעשות רחוקות יותר ויותר

זוגות של רגליים,בועטות ושוחות

ורק אני טובעת

ורק כשאני מפסיקה לשים לב אליהם,אל האחרים

אני יכולה סוף סוף להיות עצמי

נכתב על ידי רנצוק , 20/8/2014 02:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרנצוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רנצוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)