לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2013

"אני מעיל בארון, תלוי על קולב ..."



מכירים את המעיל השחור שתלוי בארון כמעט כל השנה?

טוב, הוא לא בהכרח שחור.. אבל מרוב שהוא כבד ומסורבל,

אני לא מסוגלת לדמיין אותו בצבע אחר .

והוא שם .

אני לא מוציאה אותו ולא משתמשת בו, למעט תקופה מסוימת שפשוט אין ברירה..

יש בו כמה כיסים והוא מסוגל לספוג המון ולסחוב,

אז הוא צובר, ונהיה כבד יותר עם הזמן .

ומשמעותו גדלה ככל שאני מתבגרת .

בקרוב יגיעו הימים שתפקידו מתממש,

נגמר החורף, אבל שמיים שחורים, קור ועצב 

לא מצריכים מזג אוויר קודר,

לפחות לא בתקופה הזו של השנה .

כשהייתי קטנה יותר לא הייתי מסוגלת לסחוב את המעיל,

הייתי מניחה אותו על התיק ולא מרגישה את משקלו,

אחר כך החזקתי אותו בשתי הידיים,

עד שהייתי מסוגלת לסחוב אותו על כתפיי .

אני לא מוכנה לסחוב עוד מעיל שחור !

טוב,

הוא לא בהכרח שחור..

אבל מרוב שהוא כבד ומסורבל,

אני לא מסוגלת לדמיין אותו בצבע אחר .

 

נכתב על ידי , 2/4/2013 20:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)