לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2013

ראה על מה האנשים ציניים לגביו, ולעיתים תגלה מה חסר להם...



פחד להביע רגשות,

ובקיצור,

ציניות .

אף פעם לא אהבתי ציניות,

למרות שאני צינית בעצמי,

משתדלת להפסיק

אבל זה הרגל מגונה שקשה להיפטר ממנו .

זה יוצר מבוכה, אי נעימות,

לפעמים זה אפילו משפיל .

אבל בואו נודה,

זו הגנה .

כולנו אומרים ב"ציניות" את מה שבאמת התכוונו להגיד,

לרוב .

זה לפחות סוג אחד .

ויש את הסוג המזלזל, שאפילו דרך כתיבה אפשר לזהות אותו .

ואני שונאת את התחושה שהציניות הזו מביאה .

אני שונאת להסביר את עצמי אחרי הערה כזו,

לנסות להצדיק ..

אז עדיף לשתוק, זו התשובה המתבקשת .

אבל בואו נודה,

זה מחסום, זו חומה,

זה מונע מאיתנו לדבר בכנות ולהתמודד עם מה שהכי מפחיד אותנו,

עם הרגשות הכי עמוקים, עם הסיטואציות הכי כואבות שחווינו,

זה אפילו לא לצחוק על זה,

בעיני, ציניות היא פחד .

פחד להביע רגשות .

נכתב על ידי , 3/4/2013 22:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)