לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2013

שם, בעפר ותכלת, חלקת שלום ישנה



חלקי פאזל מפוזרים על הרצפה,

קטנים קטנים ולא נדמה שמתאימים אחד לשני.

אנשים משתדלים להפוך את התמונה למציאותית בעייני,

אבל גם כשזה מתחבר, אני לא מצליחה להבין,

לא מסוגלת לתפוס בעיינים את התמונה הגדולה .

האדמה רקובה,

הדשא נובל,

השמיים מעולם לא היו קודרים יותר,

והעצים, תפקידם להסוות .

נזכור ! אני אומרת בתוקף 

ולא נשכח, מוסיפה .

ידיי רועדות ופניי מתכווצות,

הציפורניים נעוצות בי באגרוף,

ואני רק מקווה שלא יקרה מה שכנראה הולך לקרות .

ובפאזל מתבהרת תמונה,

והיא ברורה, קצת יותר מדי .

ואז "צומח שקט- מתוך המהומה ."

כולם דוממים לצליל הצפירה החורקת,

מרכינים ראש, מצמידים רגליים,

ומחפשים מקום נוח אבל מכבד 

שיוכלו להניח בו את הידיים .

וכולם עם פאזל מבולגן,

חלק מאיתנו הצליח להרכיב מעט יותר ממנו,

וחלקינו מתוסכלים בחיפוש אחר קצה החוט הראשון .

אף פעם לא יהיה בכוחו של אף אדם לתפוס את גודל ה"פאזל",

את המשמעות והמוזרות שבו,

גם כשזה מתחבר,

אי אפשר לתפוס בעיינים את התמונה הגדולה .

אז רק נאמר בתוקף 

נזכור !

ונוסיף שלא נשכח ..

 

נכתב על ידי , 7/4/2013 19:39  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)