לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2013

Human Nature



מכירים את זה שאתם קוראים משהו שכתבתם מזמן,

זה לא חייב להיות ממש מזמן,

אבל בתקופה אחרת ?

מיד אני חושבת :"איזו סתומה הייתי..." 

קצת בוטה להגיד את זה ככה, אבל זו ההרגשה.

אז חשבתי איך היום-

אני קוראת את כל הקטעים מפעם, לעיתים זה מצחיק,

ולפעמים ההרגשה אפילו פתטית, מהדרמטיות שהיום- לא נראית הכרחית .

ולמדתי דווקא להנות מהתחושה שהיום-

אני מתמודדת עם הדברים האלו טוב יותר,

חלקם כבר לא נוגעים בי כל כך כמו שנגעו פעם,

את רובם פתרתי, ולמעט שנשאר- בסוף יהיה פיתרון .

סביר להניח שתמצאו את המקרים שיחזרו בעוד הרבה תקופות שונות,

ומוזר,

אתם לא תמיד תזהו שזה אותו מקרה,

אם משהו השתנה, וודאי תגיבו אחרת- לטוב ולרע,

עוצמת הרגש והמילים שתבחרו יהיו שונות .

לא ברור איך דברים שהפריעו לי אז, לא מפריעים לי היום,

ויותר מזה- איך דברים שאז לא היו בכלל משמעותיים,

הפכו להיות החולשות הכי ברורות שלי .

אז בסך הכל,

כל אחד הוא מורה ממש מצוין לעצמו .

 

נכתב על ידי , 24/7/2013 23:06  
הקטע משוייך לנושא החם: לפני ואחרי
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)