לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2013

מי שיש לו 'למה' שלמענו יחיה, יוכל לשאת כמעט כל 'איך'.


כבר יותר מדי זמן שאני לא כותבת .

פה .

וכל מי שנכנס בזמן הזה- קרא את הסיפור הפסימי 

שחייתי אותו לפני כמה שבועות .

וזו קלישאה מוחלטת- 

אבל נראה שהדברים הסתדרו לטובה .

או שהכרחתי את עצמי לראות את זה ככה .

לקח לי זמן לעבור את התסכול המתמשך,

ועכשיו תוך התכוונות מחדש אל העתיד שלי,

אני מבקשת בשקט ומכוונת קצת יותר רחוק .

אולי כי השבתה זמנית של הגוף,

גרמה לי להתגעגע למה שלא ידעתי אם הוא הרגל או אהבה .

עם כוח ורשימת משאלות או מטרות קטנה,

הבנה חדשה של כאב ודרך לעבוד איתו ודרכו,

אני מוכנה לחשוף קצת מהרשימה- בהיסוס ומעט ביטחון :

לשמור על משמעת עצמית,

לרקוד לרקוד לרקוד לרקוד,

להתאהב,

תמיד להיות טובה למי שאוהב אותי ואני בחזרה 

ולהיות (כמעט)מאושרת,

ואת המעט שנשארו אשמור לעצמי,

כדי שיהיה עוד מעניין בהמשך (:

נכתב על ידי , 23/11/2013 21:01  
הקטע משוייך לנושא החם: wish list
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)