לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2013

Its hard to take courage


"בלילה שוב קיבלתי אומץ, לקום למרוד במשהו 
לבוא חזק מתוך החושך, לעשות את השינוי 
הבטתי בעיני הכלב, ובאויב הכי שנוא 
חשבתי העולם בית כלא, זה לא חכמה להיות עצוב."


אף פעם לא היה לי אומץ.......

והגיע הזמן שלי למצוא קצת-

להפסיק לחלום על מה שבעתיד-

ואיך שזה יגיע ומתי,

עכשיו אני אגש,

ואולי גם אכשל- אבל סוף סוף אני אנסה,

ויהיה לי אומץ,

ובפעם הבאה יהיה פחות קשה

ואולי אפילו אתקבל .


נכתב על ידי , 4/12/2013 22:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)