לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2014

It's a new life for me and I'm feeling good



אני אנסה לתאר את תחושת ההשראה

שאמא שלי מצליחה להעביר בכל פעם שהיא מספרת

שהיא החליטה לעזוב את מערכת החינוך-

היא הייתה מורה לאמנות,

שרצתה להיות צורפת .

בית חדש, ילד ראשון, המון חובות של תחילת החיים,

והיא מחליטה להתפטר .

מכל עבר הגיעו תגובות ספקניות

שאולי בשורשן סחבו דאגה בשבילה והמון חשש 

אך בפועל עירערו את הביטחון .

היא ניקתה את הקומה התחתונה בבית שלנו,

הניחה שולחן גדול,

פינת עבודה צנועה

ואת העבודות המעטות שעמדו לרשותה .

ופתחה עסק .

באומץ ובתשוקה לתחום שהיא אוהבת.

היא משתתפת ביום העסקים הקטנים,

המקום של יפעת . 

היום לאמא שלי כבר יש עסק נוסף,

השני עוד לא צבר ותק אבל עוקב אחר החלום הנוכחי שלה,

להעביר הרצאות וסדנאות בתחומים שונים. 

שבילים .


"מי שיש לו 'למה' שלמענו יחיה,

 יוכל לשאת כמעט כל 'איך' "


 

נכתב על ידי , 4/1/2014 20:06  
הקטע משוייך לנושא החם: חנות קטנה ומטריפה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)