לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2014

אני, תמיד נשאר אני...



אני כועסת על עצמי ..

אני מאוכזבת מעצמי ..

אני שונאת את עצמי ..

אפשר לדמות את המחלוקות הפנימיות שלנו

לשני אנשים,

אני ועצמי,

אם היו בני זוג,

אני היה אומר לעצמי:

"תסתכלי על עצמך,

 למה את כל כך שמנה ?

 אין ים היום !"

אני כל הזמן כועס על עצמי,

יורד עליה,

מוריד לה את הביטחון,

ולא מאפשר לה להיות,

או להיות ביחד איתו בהרמוניה .

אני ועצמי צריכים להפסיק לריב .

אני חייב להפסיק לכעוס על עצמי,

או להתאכזב ממנה,

ובטח שלהפסיק לשנוא אותה .

אני כל הזמן דוחק את עצמי לפינה..

חושב שהוא איזה משהו מיוחד .

אני לא רוצה לראות את עצמי יותר ..

ואני בלי שום רגשות אשם- פשוט כועס על עצמי בלי חשבון.

אני חייב להתחיל לשים לב לעצמי,

ואולי להיות יותר נחמד לעצמי,

ושאני ועצמי יהיו...

אני ..

נכתב על ידי , 16/1/2014 23:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)