לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2014

עוד שדות פורחים יש לפנינו, עוד הרים גבוהים, וצונני פסגות .


הייתה לי שנה של התחלות מיוחדות,

לקיחת סיכונים,

יותר ביטחון עצמי,

שחרור בדברים שצריך,

שנה של השלמה עם עצמי,

של אהבת המשפחה והמולדת,

שנה של המון חברים לצד הלבד,

המון מוסיקה ואפילו אהבה קטנה.

אני מאחלת לכולם, לישראבלוג ולי-

שתהיה שנה שבה נעריך את השמחות הקטנות בחיים,

שנצחק מבדיחות שנונות, ולא.

שנראה סרטים טובים,

שנקרא ספרים מעוררי השראה,

שנהיה עצמאיים .

מאחלת שתהיה שנה של קצת יותר שלום,

שנה של ריאלטי פחות רדוד,

שנה של מוסיקה טובה !

שנה של קלילות וסקרנות,

שנה של גרביים בזוגות .

מאחלת לכולם שתהיה להם שנה שמחה,

בלי פלאפונים שבורים,

בלי תספורות לא מוצלחות,

שנה עם חולצות יפות בארון,

שנה בלי האצבע הקטנה בפינה של השולחן .

מאחלת לאנשי ישראבלוג-

תמשיכו להיות חריפים, עדינים, דעתניים, רכים,

תמשיכו לכתוב.

שתהיה שנה טובה (:

נכתב על ידי , 24/9/2014 18:20  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישרא-בלוג
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)