לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"גם אני נורא פוחד ליפול" אמר האריה מוג הלב "אבל מסתבר שאין דרך אחרת אלא לנסות"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2016

האיש מארץ עוץ


אם אי פעם תמצאי את עצמך בארץ עוץ

בתיק הזה יש את כל מה שנחוץ,

ארץ מלאת הפתעות- אני כבר אומרת,

אבל בהחלט תהיה לך חוויה נהדרת.

על אבנים צהובות, אל עיר ירוקה

הסירי מליבך כל מועקה,

כי אולי תמצאי שם איש פח, או דחליל

או אריה לא רגוע שאת עצמו הוא מבהיל.

(זה לא כל-כך מוזר כמו שזה נשמע,
כי כל אחד מהם, באמת- נשמה!)

ימים ולילות את תהיי רק "בדרך",

ואולי תחשבי שלמסע אין כל ערך,

אבל חשוב שתדעי, בתוכך, במוחך,

כמה גדול הוא אומץ ליבך..

כי תהליכים הם חלק בלתי נפרד מאיתנו

ולא את הכל אפשר לאמר שידענו..

ארץ עוץ בשבילך תהיה לסימן

בכל יום בשבוע, בכל עת, בכל זמן

לדרך הארוכה שאת מסוגלת לעבור,

לאמונה העצמית שאת יכולה עוד לצבור

לכך שתהיי מי שאת מול כל קוסם ומכשפה

ותזכרי שמבפנים, את באמת כל-כך יפה.

נותר להגיד לך רק בהצלחה

ואת כל שיכולתי, נתתי בשמחה

את הדרך שלך את מתחילה עכשיו בדיוק

ואני אהיה שם תמיד כדי לתת לך חיבוק!

נכתב על ידי , 9/3/2016 00:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(כמעט)מאושרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (כמעט)מאושרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)