לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים וזה.


מחשבות תהיות מסקנות טענות מענות וכו'''' תבלו:)

Avatarכינוי:  בלונדי..

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

דייט ?


טוב אז דייט זה לא היה חח 

בהתחלה לא היה לי כוח ללכת אבל איכשהו שוכנעתי 

הוא בא לקחת אותי וזה 

עברנו בכמה מקומות הכל היה מפוצץ אז בסוף הלכנו לבית שלו 

וזרמנו קצת (אחרי שדיברנו מלא)

בעיקרון זה כן היה דייט אבל דיברנו וזה ואמרתי לו שאני לא רוצה עכשיו קשר רציני 

אז החלטנו לקחת באיזי ולראות מה יהיה

בעקרון זה כן היה סוג של דייט כי הוא אמר שהוא רוצה אותי לקשר רציני ושאני הצלחתי איפה שהרבה בנות נפלו  (שאותן הוא לא רוצה לקשר רציני)

אז זהו זה נחמד לי ככה שאנחנו לא מוגדרים ולוקחים באיזי ושאנחנו פתוחים (בקטע של אפשר לדבר על הכל כזה ) 

וזהו שבוע חדש מתחיל לו

ואגב נראה לי שהשנה החדשה הולכת להיות מעניינת :)

אגב היה לי הספק יפה לשישי הספקתי לשבת עם חברה, לשבת עם חברים , לשבת עם חברים וחברות ולהיות איתו 

נכתב על ידי בלונדי.. , 12/1/2013 12:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




6,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלונדי.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלונדי.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)