לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

soperstar help & design



Avatarכינוי: 

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

סליחה , וזה לא 1 באפריל .


סליחה .. זה כבר לא קשור לתגובות ולמנוים ...
אני מרגיש 2 תחושות ושניהם לא נעימות :
1. אין בפוסט שלא יגיבו לי בצורה כזאת כלבתית על " איכס איזה מגעיל" וכל זההה ...
2. אני מרגיש שאני מתחיל לעצב בשביל לצאת נגיד מידי חובה ... 
אני הורדתי פוטושופ מסיבה אחת ופשוטה כדי להנות ! ואני לא ממש נהנה ....
אני לפעמים מכין דברים בפוטושופ כי אני חייב ! ולכל המסריחים שאומרים שאני לא יודע לעצב
תמותו ... דוד שלי הוא מתמצא בפוטושופ ושהיה צעיר למד תתוכנה הרבה זמן והוא בפסח ראה אותי מעצב בפוטושופ (כן רק השנה גיליתי שהוא מעצב בפוטושופ ^^)
דיברנו הוא הסביר לי על משהו שאפעם חוץ מאפקט 1 על המסננים וכמה הם יפים ועוזרים (:
אז זהו אני מקפיא אל תוציאו מנוי ... כי אני עוד אחזור ... (:
עד כאן , 
tamirush 
נכתב על ידי , 15/4/2012 18:32  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , שטויות וכיף , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsoperstar help & design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על soperstar help & design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)