לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הא

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2020


אתמול שתיתי עם אלון הרבה יין, אז הגיע לי להתעורר היום עם בחילה מהגיהנום. הוא ציין שאני מחייכת ונראית שמחה בהרמת גבה ובטון ההבחנתי הזה שלו, כאילו הוא כבר שכח איך החיוך שלי נראה. לבשתי את השמלה האדומה ואמרתי שטויות ורקדתי, אבל אפילו לא הרגשתי באמת שמחה, רק ראיתי שזה מה שאלון רואה. מרוב הניסיונות לאלחש את הכאב אני כבר לא מרגישה שום דבר בכלל, רק בחילה
נכתב על ידי הא , 17/8/2020 17:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אמא שלי מתה לפני חודשיים וסוף סוף התפרסמה הדירה שלה ביד 2. אני יודעת כי מדי פעם חיפשתי את הרחוב באתר המחורבן הזה והנה סוף סוף אחרי שזרקתי על בעל הדירה את כל החשבונות היא הופיעה. הוילונות במודעה זה הוילונות שאמא שלי תפרה, הנייר טואלט בשירותים זה הנייר שקניתי לה אז ברמב"ם, דיממתי על האריזה כי בזמן שאמא שלי ישנה וחיכתה לטיפול רצתי להביא לה דברים מהסופר פארם וראיתי שנשאר זמן לתרום דם ודקרו אותי באצבע וזה נפתח כשסחבתי את הדברים חזרה לאונקולוגית ועד שהגעתי כל האריזה התמלאה בדם מהאצבע שלי. כשביום המקולל ההוא לפני חודשיים דפקתי על הדלת בהיסטריה והיא לא ענתה והיא לא ענתה והיא לא ענתה יותר אף פעם כשזק"א יצאו הם אמרו שהכל היה מכוסה דם ועד היום אף אחד לא יודע למה ירד לה דם בכלל וגם לא אבו כביר, אבל גם אף אחד לא יודע וגם לא מז"פ למה אין דם על הנייר טואלט בשירותים במודעה ולמה הסתכלתי חצי שעה על המקום שבו היא מתה באתר באינטרנט, למה צריכה להיות האפשרות בכלל להסתכל על איפה שאמא שלך מתה באינטרנט ולמה הייתי חייבת לחפש בכלל
נכתב על ידי הא , 14/8/2020 22:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





22,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: עכברי כפר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)