לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הא

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2015

ימי ב׳


שמיים משחקים במיליון גוונים של אורות, עננים שרוקדים סביב השמש וים באלפי צבעי כחול שנמתח עד לאינסוף. זה היה יכול להיות מדהים, אבל אני פה, עם מדים ונשק, שומרת על 19 מכונות הרג שונות, מאתמול ועד יום חמישי אני פה. אחר כך אהיה במקום אחר, בבית אני אהיה רק עוד שלושה שבועות. מדי פעם עוברים לידי אנשים, ששואלים את אותן השאלות ואני עונה להם בגימגום, מופתעת מהדיבור לאחר שעות של שתיקה. בשלב מסוים הכל מתחיל להיות חמקמק ואני מתחילה לנמנם על כיסא הפלסטיק. עוד אנשים עוברים, עוד גלים נשברים על החוף ואני עדיין פה. פתאום מנגינה מרחוק, מישהו מאיזה קורס אחר מגיע ושר לי איזה שיר, את השיר הזה שתמיד שרים על יוקליילי, מזייף נורא ומבקש ממני להצטרף אליו. אחר כך הולך, משאיר אותי עם חיוך רחב
נכתב על ידי הא , 24/8/2015 20:01  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




22,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: עכברי כפר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)