לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הא

בת: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2015

שבוע ראשון בגיזרה


אני כל כך רחוקה מביטחון ועמדות פוליטיות, אבל בגיזרה אי אפשר להתעלם מזה. אני בצד אחד, והם בצד השני, מרגיש שמה שאני אמורה לעשות זה לשנוא. אבל אני לא, אני רק מנסה להבין. מאיפה ההתנהגות הזאת באה, מתי בן אדם מתחיל לחשוב שלזרוק אבנים ובקבוקי תבערה, שלהפיל עמודי חשמל ולנסות להרוס את הגדר זה לגיטימי? כמה יאוש ותיסכול צריכים למלא בן אדם כדי לגרום לו לשנוא כל כך שהוא אפילו לא מפחד מהמוות? 

אני מנסה להבין כי לי אין את זה, בכלל. אני לא מאמינה בדת, עקרונות או ערכים, אני לא מבינה איך זה שכשמשהו שאתה מאמין בו ממלא אותך וגורם לך לרצות לשנות עולמות, אני לא מבינה איך מגיעים למחשבה שאלימות זו הדרך היחידה

נכתב על ידי הא , 7/11/2015 09:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




22,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: עכברי כפר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)