לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ויוי עיני - קטעים מיומנה של יועצת גנטית


שמי ויוי עיני ואני יועצת גנטית. בבלוג שלי תמצאו סיפורים מהחיים - כולם בהשראת מקרים אמיתיים אך נכתבים בשינוי הפרטים המזהים. שימו לב שגנטיקה הוא תחום מתפתח מאד לכן יתכן שפוסטים ישנים לא תמיד מעודכנים. ניתן לפנות אלי בכל שאלה. קריאה מהנה!

Avatarכינוי:  ויוי עיני - יועצת גנטית

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2017

המסך יורד על ישראבלוג


שלום לכם קוראי היקרים, מה שלומכם?
יש לי חדשות טובות וחדשות פחות טובות
החדשות הפחות טובות הן שלצערי הרב מסתבר שבסוף שנת 2017 המסך יורד על ישראבלוג עצוב
כאן נולדתי... כאן נולדו לי ילדי...
פוסטים רבים הגיעו בזכות ישראבלוג ועמותת ישראבלוג לקוראים רבים ועל כך תודתי הרבה!
תמיד תהיה שמורה בליבי פינה חמה לפלטפורמה יקרה זו... 
וכעת נעבור לחדשות הטובות - הבלוג שלי חי ונושם בשתי פלטפורמות בו זמנית סבבי
אני מזמינה את כולכם לעקוב אחרי הבלוג בסלונה
http://saloona.co.il/geneticcounselor/
וכמובן שגם בפייסבוק
https://www.facebook.com/geneticounselor/
נשתמע בפוסטים הבאים
שלכם
ויוי
חיבוק של הסוררת
 



 
נכתב על ידי ויוי עיני - יועצת גנטית , 6/12/2017 20:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





35,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , מדע וטכנולוגיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לויוי עיני - יועצת גנטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ויוי עיני - יועצת גנטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)