לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנצל עד תם כל עוד אתה תמים, תלמד לוותר ואל תוותר על החיים


מה שהיה בילדותנו מה שהפכנו להיות תקוות גדולות נשאה הרוח חזרה שלכת זיכרונות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

יומן מסע


היום הזה, שבכל שנה מציינים את הנורא מהכל- שוב כאן, הפעם, בדומה לשנה שעברה... אני מחוברת אליו הרבה יותר... היום הזה, שכשהייתי קטנה כל מה שידעתי זה שהערב אני לא אראה את התוכניות שאני באמת אוהבת, כבר נמצא ממש כאן.. היום הזה, שבו אני מרכינה את הראשי ופשוט זוכרת..

 

מריצה לעצמי בראש שעות של סיפורים מדמיינית אנשים גיבורים, יהודים גיבורים, ואז ביום הזה, אני נזכרת... נזכרת שלפני שנה וחצי דרכתי באדמה המקוללת הזו, אני זוכרת כמה שזה היה משמעותי עבורי המסע הזה לפולין.. כי בו, ביום השלישי- גיליתי למה אני כל כך גאה להיות יהודייה.

 

להיות נכדה לשני ניצולי שואה מדהימים, שאחת מהם לא זכיתי להכיר...

 

 

 

השואה זה לא משהו שמישהו יכול לתפוס במילים, גם במכתב הכי עמוק ומרגש לא אוכל להצליח להעביר בכם את התחושות..יש דברים שפשוט צריך לראות בעיניים!

 

יצא לי לחשוב על זה השבוע, על זה שאני בטוחה שאם הייתי קיימת בתקופת השואה לא הייתי מצליחה לשרוד, אבל אף פעם לא יצא לי לחשוב על כמה ברת מזל אני..,שלא נולדתי למצאיות הזאת מעולם...

 

 

ביתני העבודה (כיום מאוחסנות בפנים הנעליים)

ביתם של מפקד המחנה מיידנק ורעייתו

גדר ההפרדה בין המחנה לעיירה

ביתן 12 סיפור חייו של איש העדות.

המשרפות

מדהים בצורה שאי אפשר להאמין, כמה קרוב למוות גרו הפולנים, וזה הפריע למישהו?

חלון "המקלחות"

 

זהו.

כמה רגעים אחרי אני כבר סוגרת את המצלמה, אורזת את התיק ועם כל החוויות והצמרמורות ממריאה לישראל, להתמודד עם החיים בחזרה, בפעם הראשונה לדעת באמת מה הפירוש של להיות בחורה יהודייה בארץ ישראל, בפעם הראשונה בה אני מבינה שיש משמעות אחרת לחיים האלו..

 

ואני חייה...

 

כדאי להמשיך לספר.

נכתב על ידי פרובוקטיבית , 7/4/2013 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  פרובוקטיבית

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרובוקטיבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרובוקטיבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)