לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנצל עד תם כל עוד אתה תמים, תלמד לוותר ואל תוותר על החיים


מה שהיה בילדותנו מה שהפכנו להיות תקוות גדולות נשאה הרוח חזרה שלכת זיכרונות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

אולי אצליח יום אחד לצאת אולי תראה בי מה שאני באמת


 ההרגשה הזאת.. שהכל גדול עלי, ששום דבר לא באמת מתאים לי... הנה, אני נכנסת שוב לדיכאון.

 

אני צריכה אותך, אבל לא את מי שאתה עכשיו...

 

אני צריכה את מי שהיית1 אני צריכה את מי שהכרתי.. אני צריכה את החבר הכי טוב שלי שיהיה ה בתקוה המחורבנת הזאת...

 

ואני לא אומרת לך את זה.. כי זה הדבר האחרון שאתה צריך לשמוע... לא טוב לך שם.. אני יודעת את זה, וזה לא באמת משנה מה תגיד .. כי לא טוב לך שם, אתה צריך לצאת החוצה.. אתה צריך להתאמץ.. לא בשבילי בשבילך.

 

אבל אתה לא יודע בכלל עד כמה אני צריכה אותך, את הבנאדם היחיד שיודע למה באמת באמת כואב לי, למה באמת באמת רע לי...

תל אביב גדולה עלי1 תל אביב ממש ממש גדולה עלי אבל אני פוחדת לעזוב, העיר הזאת ממכרת, אני פוחדת להישאר פה גם אחרי שנה הבאה.

 

ואני צריכה אותך...

 

כי רק אתה מבין את המשמעות של הכותרת של הקטע

נכתב על ידי פרובוקטיבית , 29/4/2013 14:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  פרובוקטיבית

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרובוקטיבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרובוקטיבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)