לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנצל עד תם כל עוד אתה תמים, תלמד לוותר ואל תוותר על החיים


מה שהיה בילדותנו מה שהפכנו להיות תקוות גדולות נשאה הרוח חזרה שלכת זיכרונות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014

סבא היקר


הם מדברים בלי סוף, אומרים שזה הרגעים האחרונים שלך... ואני לא מוכנה להתקרב.. לא רוצה לזכור אותך רזה וחלש.. לא רוצה לראות אותך ככה..

זה קשה... המוות קרוב זה נוראי, אני מפחדת לראות את אמא נשברת, ואת דודה שלי בוכה.. אף פעם לא ראיתי את דודה שלי בלי חיוך..

אולי כי תמיד היא כל כך שמחה לפגוש אותנו...

 

סבא שלי הגיבור, אני מאמינה שיש לך עוד זמן, למרות שהכל נראה כל כך רע.. אני מאמינה שיש עוד קצת זמן! אני מעריצה את כל המשפחה שלי על ההירתמות והתמיכה, לא חשבתי שנתגבש כל האחים למצוא לך הוספיס.. קראתי על זה קצת,

 

אומרים שזה התחנה האחרונה לפני המוות...

 

אני לא בטוחה שאנחנו מוכנים לשלוח אותך לתחנה האחרונה...

נכתב על ידי פרובוקטיבית , 27/2/2014 12:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Le Petit Princesse ב-28/2/2014 20:08
 



לקחת אוויר


 

היי שקטה, עכשיו הכל בסדר
אפילו המחנק עומד להשתחרר
זה לא הגיהנום ובטח לא גן עדן
זה העולם שיש ואין עולם אחר.

היי שקטה כאילו אין בך דופי
כאילו האוויר נותן לך הגנה
כאילו הצרות כבר מתגבשות ליופי
כאילו מעפר פורחת שושנה.

היי שקטה כמו לא עברת אף פעם
כמו לא היית צרימה בנוף המטופח
כמו ראית כף יד בתוך אגרוף הזעם
כמו אלומת האור הנה מצאה אותך.

היי שקטה כאילו אין בך דופי...

היי שקטה, כמה אפשר לשטוח
את הפגיעות מבלי לחשוש מהשפלה
כאילו הפגיעות עצמה היא סוג של כח
כאילו השלווה היא חוף הבהלה.

היי שקטה כאילו אין בך דופי...

 

פשוט לקחת אוויר... עכשיו יהיה יותר טוב

עכשיו חייב להיות הרבה יותר טוב...

 

צריך להיות שקטה, הכל יהיה בסדר...

אפילו המחנק עומד להשתחרר!

 

זה לא הגהינום ובטח לא גן עדן...

 

זה פשוט העולם שיש- כרגע אין עולם אחר

 

 

 
נכתב על ידי פרובוקטיבית , 5/2/2014 11:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  פרובוקטיבית

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרובוקטיבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרובוקטיבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)