לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנצל עד תם כל עוד אתה תמים, תלמד לוותר ואל תוותר על החיים


מה שהיה בילדותנו מה שהפכנו להיות תקוות גדולות נשאה הרוח חזרה שלכת זיכרונות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

עוד מכתב שלא תקרא, מאדם שלא תכיר..


פיליפ היקר,

מעולם לא הכרתי אותך, אבל אני מלאה חרטה...על כך שחיים של ילד נקטפים מתוך יאוש, מתוך רגע קטן של טיפשות תסכול וחוסר אונים...

מתוך חוסר ידיעה איך באמת אפשר להתמודד עם הכעס...

 

עברו שנתיים, מעטים האנשים שלא הכירו אותך ושמך עדיין מתגלגל להם על הלשון..!

היינו צריכים כחברה ישראלית לקחת את המוות שלך כלקח,

 

אבל זה לא קרה..

 

נערים ימשיכו להסתובב ברחובות ולשתות עד דמעות, חוסר האונים יופיע שוב, ולצערי, לצערינו הכל יחזור על עצמו שנית..

 

אבל זה יכול להיות אחרת...

 

לא פעם אני שואלת את עצמי מה היינו יכולים לעשות אחרת.. רק כדי שביום שאחרי היינו מתנהגים קצת שונה..

כי אני יודעת שיום אחרי הרצח שלך היו איי שם במקום אחר בארץ ילדים מתוסכלים לא פחות

 

וכל יום במקום מסויים בארץ, ואם לא אז בעולם יש נערים ששותים ומאבדים כל היגיון...

 

ברור לי שזאת בעיה ואני עדיין לא מצליחה להבין של מי..

 שלנו- כחברה מקולקלת, בדור קצת עקום

או של המדינה- שלא מטפלת היטב במקרים כמו אלו..!

 

פיליפ, אם לרגע היינו מפעילים את ההגיון, גם אתה.. כמה רגעים לפני, אם היינו מודעים קצת יותר לסכנות, אז היינו מבינים שהחיים יכולים להיקטף ברגע.. ולא חסרים כאלו רגעים לצערינו..

 

אם כל נער היה חושב עלייך רגע לפני כל מסיבה, המציאות שלנו, אולי אפילו רק פה בישראל הייתה נראית אחרת,

ואנחנו היינו חיים פה בשלווה

 

בידיעה שהיום אפשר ללכת לישון בשקט.. היום לא תהיה מסיבה, היום לא תהיה עוד קטטה.. ומחר- ....

מחר גם הוא יחיה!

 

נכתב על ידי פרובוקטיבית , 12/6/2013 09:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של stop in the name of love ב-20/6/2013 21:02
 





Avatarכינוי:  פרובוקטיבית

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרובוקטיבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרובוקטיבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)