לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנצל עד תם כל עוד אתה תמים, תלמד לוותר ואל תוותר על החיים


מה שהיה בילדותנו מה שהפכנו להיות תקוות גדולות נשאה הרוח חזרה שלכת זיכרונות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

הפעמים האחרונות


כל החיים שאנחנו מבקשים להיזכר ברגעים היפים ביותר שלנו אנחנו מתמקדים בהתחלות.. מספרים על הפעם הראשונה בה למדנו לדבר, איך המילה אבא התגלגלה על הלשון והרגשנו הכי מאושרים בעולם, על הפעם הראשונה בה נסענו באוטובוס ועלינו לכיתה א'... על הפעם הראשונה בה התחילו לפרוח להם פצעי הבגרות, הנשיקה הראשונה.. החבר הראשון...


תמיד נאחזנו בהתחלות חדשות, ברגעים הכי ראשוניים בהם עוד לא הכרנו את הצער... בהם הוא לא היה קיים עדיין....


אתם יודעים מתי אנחנו מפסיקים להאחז ברגעים הראשוניים? ברגע שאנחנו מתחילים לאבד.... כשכל מה שנשאר לנו מהדברים או מהאנשים היקרים לנו ביותר הופך לזיכרון, לאבק גדול מאוד של כלום... למשהו הכי פחות מוחשי שקיים...


זיכרון...


ברגע שאנחנו צריכים לספר על רגע מסויים שלא יחזור.. אנחנו נאחזים ברגעים האחרונים...ברגעים בהם עוד היה לנו את אותו הדבר.. אם במקרה שלך זה עיפרון המזל.. או במקרה שלי זה חבר הכי טוב...




אז עכשיו אני יושבת כאן, מריצה לעצמי את הרגעים היותר יפים שלנו יחד ועולה לי בראש התמונה האחרונה.. הפעם האחרונה בה היינו יחד ישבנו על הספה בסלון ושיחקנו קלפים במשך שעות, וצחקנו.. צחקנו על הכל.. צחקנו לפחדים בעיניים, צחקנו על הרגעים הקשים, על ההתמודדות המחשלת, עלייך עליי...


על הכל!


אני חושבת שזאת הפעם היחידה שנאחזתי בפעם האחרונה ולא בפעם הראשונה..


ואני חושבת שאני כם יודעת למה אנחנו לא נתפסים לפעמים האחרונות...


אולי זה פשוט כי קצת קשה לנו לקבל את זה שהם אחרונות!

נכתב על ידי פרובוקטיבית , 2/8/2013 00:19  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  פרובוקטיבית

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרובוקטיבית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרובוקטיבית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)