לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

הו.הוא אדיוט


יאללה עכשיו אני אספר לכם איך החבר שלי נפרד ממני: זה היה ביום שלישי אחד, לפני שלושה שבועות בערך ועליתי על האוטובוס לקמפוס (חוגי העשרה במסגרת בצפר) בציפייה,כי שם אני פוגשת את החבר שלי כל שבוע ואנחנו לא נפגשים הרבה מחוץ לזה,אז כל שבוע אני מחכה למפגש הזה בקוצר רוח!! הקיצר אני עולה על האוטובוס ומסתכלת מסביב כדי למצוא אותו ולבוא להתיישב לידו,כי הוא תמיד שומר לי את המקום........אבל להפתעתי גיליתי שהמקום תפוס ע''י שני חברים שלו ועוד מישהו. בהנחה שהוא רצה קצת ספייס הלכתי לשבת ליד עוד שתי חברות שלי.להראות לו שאני לא צריכה אותו באופן נואש כזה.הקיצר כשהגענו באתי ללכת לידו הוא לא נתן לי יד כרגיל ואז חברה שלי באה ואמרה לי שהיא צריכה לדבר איתי בצד ויכולתי להרגיש שהיא מתלחששת עם החבר שלי בזמן שהיא גררה אותי אז זה כאילו היה מאחורי הגב שלי כך שלא יכולתי לדעת מה הם אומרים אבל בהחלט ידעתי שהיא אומרת לו משהו........ הקיצר היא לקחה אותי לצד ואמרה לי כזה ''את עדיין אוהבת את רותם?''(שם בדוי כל השמות שמורים במערכת חחח) ואני כזה:''כן בטח למה את שואלת?'' כי היא כל הזמן שאלה אותי את זה כי היא הייתה אוהבת להתקרצץ על זה שאנחנ ו כזה זוג חמוד אז חשבתי שזאת עוד בדיקה אז אני בכנות כן ואז אמרתי לה למה את שואלת ואז היא אמרהלי את זה:''רותם רוצה להיפרד ממך''. הייתי בשוק.היינו כזה זוג מושלם!! למה זה קרה? איך? ממתי הוא מרגיש ככה? עשיתי משהו..?אז היא התחיילה להתקרצץ עליי ולשאול אם אני עצובה וזה אז נכנסתי לתיכון (ששם מתקיימים החוגים) ועליתי לקומה השנייה ואז ראיתי אותו והוא אמר לי כזה ''דיברת עם שקד?'' (גם השם שלה בדוי) ואמרתי לו שכן והוא שאל:''והכל.....בסדר?'' מה שרציתי באותו רגע זה להעיף לו סטירה.מה נראה לך?! אני @#%$%# אוהבת אותך!! נראה ללך שאני בסדר? אחר כך רציתי לעשות משהו אבל ברור שהרעיונות הגדולים שלי תמיד באים לי בדילייי אז זה בא לי יום אחר כך אז כבר לא יכולתי אבל רציתי ברעיון הזה,להעיף לו סטירה ואז להגיד שזה על זה שהוא לא יכל להגיד לי בפרצוף ואחר כך לתת לו חיובק ולהגיד לו שזה לפרידה.וככה החבר שלי נפרד ממני. ביום שלישי אחד.......
נכתב על ידי אשת האמצע. , 13/2/2012 19:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)