לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012


למה כולם נראים לי כל כך מוכרים?

אולי בגלל שהם עושים......................................בדיוק אותו הדבר אותו כמו מישהו אחר מנסים לחקות להשתלב להתקבל בחברה

ולא רק בפורים לובשים מסיכה כל יום אלפי דגים מתים ונסחפים עם הזרם אז למה אתם עדיין חיים אם אתם נסחפים?הולכים זורמים

משתלבים וזה כל מה שרציתם אבל תראו את המחיר שלמתם הפכתם לחסרי זהות ממש כמו אנונימיות... לא נמאס לחיות ככה?

כולם היום מהנהנים כל היום ואמרים אה הא כי מישהו אמר ולא לעשות כי משהו אסר עליכם. לא כואב לאבד את עצמכם?!לא כואב לאהוב ושנשבר

הלב רק בגלל משהו שמישהו ''מקובל'' חושב?....אני איגד לכם סוד,אם יש לכם כבוד...אז תשימו זין על העולם ותגידו מה אתם חושבים לכולם

אל תהיו רראש קטן....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני פתטית.ועוד הלחנתי את זה.

 

 

 

 

נכתב על ידי אשת האמצע. , 14/2/2012 16:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)