לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

פאקקקקק.


 עד שהצלחתי למצוא מישהו שאני מבינה ושמצחיק אותי, הוא הלך לי פתאום. אתם מבינים,הוא היה קרוב אליי.ידיד.כלכך מצחיק וחמוד. והזמן היחיד שהיה לי לראות אותו היה בפעם הזאת.פעם בשבוע,בחזרות להצגה שלנו. ואז באו הפרחות המגעילות האלה מהשכבה שלי ולקחו לי את זה. ושאלו אותו.כל כך בישירות, שראיתי את הדמעות שעמדו לו בעיניים.מהעלבון,מההפתעה.לרגע הוא לא הבין ואז הוא התחיל להגן על עצמו כמובן:''למה נראה לכן? אתן חושבות שאני הומו?!חמודות,זה שאני אוהב לשחק לא אומר כלום!'' זה מה שהוא אמר להן אבל הוא נפגע.ובשבוע הבא חברה שלי כבר הודיעה לי:אייל עזב.

הרגשתי שהאדמה נופלת לי מתחת לרגליים ואפילו הייתה לי סחרחורת קטנה.אז הבנתי שהוא היה לי יותר מידיד.כלומר,לא מקבלים סחרחורת ותחושה שהעולם נגמר בגלל שידיד עוזב הצגה שהייתם בה יחד.מקבלים את זה כשמישהו שאתם אוהבים עוזב הצגה שהייתם בה יחד.זה לא הוגן.אם הנן לא היו שואלות כלום זה לא היה קורה.הוא היה נשאר אני הייתי מבינה לבד שאני אמוהבת בו ואולי אפילו היה יכול לקרות בינינו משהו... אבל לא,הן היו חייבות לשאול.להעליב.כאילו שהוא היה מגלה להן אם הוא באמת היה הומו?! ועכשיו הייתי צריכה לגלות את זה בדרך הקשה וקרוב לוודאי שאני לא אראה אותו יותר.אלא אם כן אני אעבור לקולנוע אבל זה יהיה סבל בשבילי ויש לי את התפקיד הראשי בהצגה...כלומר,ייקח לי חודשים של אהבה מרחוק וכאב ותקווה.כשהוא כותב לי משהו בצאט שאנחנו מדברים ואחר כך שוב כאב בהודאה שזה לא יקרה בינינו והוא רואה בי רק ידידה.דה סירקל אוף לייף.אוף אני כלכך מטומטמת.מצאתי במי להתאהב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* אין לי שום בעיה עם הומואים,ולדעתי זה לא מעליב אבל...בכל זאת...

**הבלוג כתוב בזכר אך מיועד לשני המינים.

נכתב על ידי אשת האמצע. , 16/3/2012 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)