לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

המדריך הכללי להתנהגות בקרבת יתומים ושכולים.


להלן עשרת כללי היסוד להתנהגות בקרבת ילדים שכולים ויתומים:

1.לנו מותר לספר בדיחות שחורות.זו הדרך שלנו להתמודד.אתם לא יכולים להצטרף.

2.אל תביטו עלינו ברחמים.

3.כשמישהו שכול בא ושופך קשיים לגבי השכול,אתם לא חייבים להגיד משהו.

לפעמים,לא חייבים לדבר,אפשר פשוט לשתוק ולתת חיבוק,זה מספיק לגמרי. 

4.אנחנו ממשיכים בחיים.אם תדברו על הורה או אח שלכם לידנו,לא נפרוץ בבכי תמרורים.

5.כלל מיוחד להורים:הורים יקרים,קשה לכם,גם לנו.אבל אנחנו לא חייבים לדבר על זה.אולי

אנחנו מתמודדים בדרכים אחרות.

6.ברצינות,אנחנו לא חיות.אין צורך לבהות כשאנחנו הולכים במסדרון (כלל זה נועד לטווח הקרוב אחרי שכילת קרוב המשפחה.)

7.אל תגידו שאתם מבינים.זה נורא מעצבן ויוצר תחושה של צביעות.כי בעצם,אתם לא.

8.מותר לבכות לפעמים זה ידוע.אבל כשזה קורה,תנו ספייס.לא חובה לעזוב אותנו לגמרי לבד,אבל אתם לא צריכים לקנח לנו

את האף.

9.אזכרות,לוויות,טקסים.אל תצפו להזמנה,אתם אמורים פשוט לבוא.זה לא כאילו שזאת מסיבה אקסקלוסיבית.

10. אל תקראו כללים בסיסיים להתנהגות עם יתומים.

 

ברצינות,כילדה שכולה,וכאחת שמכירה עוד הרבה כאלה (עמותות וזה) אני יודעת כמה זה מעצבן

שמתייחסים אליך כמו בובת חרסינה עדינה,או כמו פצצת זמן מתקתקת.בסך הכל,אנחנו סתם ילדים

שעברו חוויה קשה, ברור,אבל אנחנו גם  ילדים שרוצים להמשיך בחיים בלי שהעבר יבוא אחריהם לכל מקום. 

לפעמים פשוט בא לך לבוא למקום ולא להישפט ברגע ששומעים את המילה ''יתומה''.

אין לכם מושג מה זה לבוא למקום ולהרגיש את העורף מעקצץ ממבטי הרחמים,

או למשל מה שקרה לי,אחרי שאיבדתי את אימא שלי,קיבלתי תשומת לב עצומה בכיתה וזה גרם לי לחשוב

כאילו,אה אז אימא שלי צריכה להתפגר כדי שתסתכלו עליי.

כל אחד מכיר חבר,קרוב משפחה,שכן או אפילו מישהו שגר בעיר ואתה מכיר,

ואני יודעת שהם מרגישים כמוני,או לפחות קרוב.

אני יודעת שאמרתי לא לקרוא את זה אבל באמת תשתמשו בכללים האלה.זה הרבה יותר נעים ופחות

מביך.גם בשבילנו,וגם בשבילכם.

 

 

נכתב על ידי אשת האמצע. , 14/10/2012 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)