לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

וואט דה פאק.


talk about confusing!!

אז אתמול,באו אלינו חברים ממש טובים של המשפחה

והבן שלהם הוא החבר הכי טוב שלי אז עלינו למעלה וצחקנו היה כיף

ואז שכבנו אחד ליד השני על הרצפה ופתאום התרוממנו לישיבה והרצנו בדיחה פרטית ואז הוא אמר לי

''הלו'' (שורה מהבדיחה..) בקיצור אמר לי הלו ופשוט נישק אותי..

ונישקתי אותו בחזרה,ואחר כך ירדתי על הילד שמאוהב בי חזק,

ואני ממש מבולבלת כי מצד אחד התנשקנו וזה הרגיש טוב והרגיש טבעי ונועד לקרות כזה,

וזה גם לא הרגיש כמו נשיקה זה היה כזה..כמו לתתת לו חיבוק,כאילו להתנשק

זה לא מגע מיני כזה..אבל בדרך טובה...ומצד שני הייתה חרא נשיקה (מלא רוק ואיכס והיה

לי רוק על כל הפרצוף) ואני לא בטוחה שאני מרגישה אליו משהו...

ובינתיים לי' יש בלאגן מטורף בחיים ואני רוצה לעזור לה אבל אני צריכה

לפתור את הבלאגן שלי!!

והקטע שאני לא יודעת גם איך הוא מרגיש כי שאלתי מה זה היה והוא אמר שהוא

לא יודע ושזה היה סתם....

 

 

אאאאאאאההה זה משגע לי ת'מוח.

דדדיייי

נכתב על ידי אשת האמצע. , 18/10/2012 16:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)