לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כהיפית מטונפת.


''גם כשזה אתם, זו תמיד אני''


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

מי שטוב לו ושמח כף ימחא!


איזה יום שמח!

בהתחלה,לא היה לי שום דבר ללבוש

שהוא בגדר תלבושת בית ספר חוץ מחולצה ורודה בהירה

אז הרגשתי כמו סוכרייה על מקל.

ואז חברה שלי טפחה לי על הראש כל השיעור

אפילו שאמרתי לה שתפסיק אז לא יכולתי להתרכז

בשיעור והמורה צעקה עליי (לא עליה!)

ואז אבא שלי החליט שבא לו להיות מניאק ולצחוק על העצבנות שלי

ואז הגעתי הביתה והשמן זית שלנו היה מגעיל

 ואני בניתי על שמן זית על הסלט כל היום.

ואז ראיתי קומדיה ואבא שלי ניסה כל הזמן להביא

לזה משמעות רוחניית ואני כולי תן לי לראות את הסרט!

ואז הוא התעצבן ואני התעצבנתי

והכל נהרס.

 

the world is fucking laughing at  me.

נכתב על ידי אשת האמצע. , 22/10/2012 15:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אשת האמצע.

בת: 25

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשת האמצע. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשת האמצע. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)